اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 15

آیت‌الله خاتمی: انتخابات یک امتحان بزرگ برای مردم و مسئولان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان گفت: انتخابات یک امتحان بزرگ برای مردم و مسئولان است.

آیت‌الله خاتمی: انتخابات یک امتحان بزرگ برای مردم و مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی بعد از ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای اداری شهرستان ابهر اظهار داشت: شرکت در انتخابات و حضور باشکوه وظیفه همه مردم و مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه در دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری 85 درصد مردم کشور حضور پیدا کردند، ادامه داد: استان زنجان در این زمینه جز سه استان برتر کشور بود.

امام جمعه زنجان همچنین با اشاره به اینکه در دوره قبلی انتخابات نمایندگی مجلس 51 درصد از مردم حضور داشتند، ادامه داد: حضور 60 درصدی مردم در انتخابات مجلس نهم یک امتیاز برای کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی‌ می‌شود، بیش از 61 درصد مردم کشور در انتخابات حضور پیدا کنند، اضافه کرد: مسئولان باید به کنترل جو موجود بپردازند.

آیت‌الله خاتمی اذعان داشت: حضور باشکوه مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان می‌شود، چرا که در حال حاضر دشمنان به حربه‌های مختلف در تلاش برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند.

وی در ادامه با اشاره به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اضافه کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی موجب سنگین‌تر شدن تکلیف آنها شده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه انتخابات یک امتحان بزرگ برای مردم و مسئولان نظام است، افزود: حضور پرشور مردم نمره قبولی در این امتحان است.

وی همچنین با اشاره به شرایط حساس به وجود آمده در کشورهای منطقه اضافه کرد: مردم کشور باید از این فرصت بهره لازم را ببرند.

آیت‌الله خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از تحریم‌های دشمنان از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: خوشبختانه این تحریم‌ها تاثیر منفی در پیشرفت کشور نداشته و در برخی از موارد موجب پیشرفت نیز شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ابهت غرب شکسته شده و دنیا از دو قطبی بودن خارج شده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به تزلزل به وجود آمده در غرب اضافه کرد: یکی از دلایل اصلی این امر ظلم و ستمی است که این کشورها به مردم کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به حضور میلیونی و پرشور مردم در عرصه‌های مختلف نظام افزود: نمره حضور مردم همواره 20 بوده و در هر حال پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده‌اند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول