اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون‌ استاندار‌ قزوین:

مردم و مسئولان باید قدر نعمت ولی فقیه را بدانند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: مردم و مسئولان باید قدر نعمت ولی فقیه را بدانند و در حفظ انقلاب و دستاوردهای آن گام‌های مؤثری بردارند.

مردم و مسئولان باید قدر نعمت ولی فقیه را بدانند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، سیروس صابری امروز در مراسم معارفه بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: در دولت دهم زمانی مشخص برای کار و خدمت وجود ندارد چراکه مسئولان در فکر خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان هستند و خدمتگزاری را توفیق الهی برای خود می‌دانند.

وی افزود: مسئولان، ساعات کاری مشخص ندارند و شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات، مصونیت شگرفی به نظام مقدس جمهوری اسلامی بخشیدند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین ادامه داد: از همان ساعات آغازین حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و پیش از شمارش آرا، ادبیات دشمنان تغییر کرد و به شکست خود اقرار کردند.

صابری خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش 14 درصدی حضور مردم در انتخابات 12 اسفند، مسئولیت منتخبان مردم نیز در مجلس شورای اسلامی سنگین‌تر شده است.

وی افزود: منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی باید با حضور در بین مردم و انتقال دردها و مشکلاتشان، حضور گسترده مردم در انتخابات را پاسخ دهند.

این مسئول، وجود ولایت فقیه و مردم ولایتمدار را از فاکتورهای مهم پیروزی انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها ذکر کرد و افزود: مردم با تبعیت از ولایت فقیه و تکیه بر ایشان در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها و مشکلات توانسته‌اند در برابر دشمنان ایستادگی کرده و به موفقیت‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف دست یابند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین افزود: مردم و مسئولان باید قدر نعمت ولی فقیه را بدانند و در حفظ انقلاب و دستاوردهای آن گام‌های مؤثری بردارند.

فرماندار آبیک نیز در این مراسم گفت: بخشدار بخش  مرکزی در طول خدمت 6 ساله خود، خدمات شایانی را به مردم منطقه ارائه کرده است چراکه مدیری توانمند، برنامه‌ریز، صاحب اندیشه  و دارای تجربه است.

هوشنگ اعلایی افزود: بیش از 90 درصد از کار اجرایی انتخابات بر عهده بخشدار بخش مرکزی بود که تلاش، زحمات و محبت ایشان را هرگز فراموش نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: امیدورایم که بخشدار جدید بخش مرکزی نیز بتواند در راستای رضایت الهی و خدمت به مردم آبیک گام‌های مطلوبی بردارد.

بخشدار جدید بخش مرکزی آبیک نیز در این مراسم اظهار کرد: شوراها و دهیاران بیشترین خدمت‌رسانی به مردم را بر عهده دارند چراکه به طور مستقیم با مردم در ارتباط هستند.

مرتضی طاهرخانی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی مدون و صحیح و نیز همکاری خوب مسئولان ادارات مختلف شهرستان و شوراها و دهیاران، خدمتگزار خوبی برای نظام و مردم نجیب و شریف آبیک خواهم بود.

وی اظهار امیدواری کرد: تلاشم بر این امر است که اهداف و سیاست‌های دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را اجرا کنم.

این مسئول گفت: با همدلی مسئولان، هرقدر که توان داشته باشم برای توسعه و عمران منطقه تلاش می‌کنم که افتخاری برای من است.

در این مراسم از زحمات اسدالله حمزه‌ای، بخشدار سابق بخش مرکزی با اهدای لوح و هدایایی تجلیل و مرتضی طاهرخانی به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی آبیک معرفی و مشغول به کار شد.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول