اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری:

توسعه گردشگری نیازمند همراهی مردم و مسئولان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: برای اینکه این استان را به مردم کشور بشناسانیم، نیاز به مشارکت و همدلی همه مردم و مسئولان داریم.

توسعه گردشگری نیازمند همراهی مردم و مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مژگان ریاحی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این استان اظهار داشت: تعداد زیادی از دستگاه‌های اجرایی استان هیچ اطلاعاتی به این اداره‌ کل به منظور تهیه دفترچه معرفی چهارمحال و بختیاری نداده‌اند و برخی دستگاه‌ها نیز اطلاعات ناقصی را در اختیار ما گذاشته‌اند این در حالی است که بر اساس مصوبه جلسه گذشته ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، دستگاه‌های اجرایی باید حداکثر تا 18 اسفند نسبت به این موضوع اقدام می‌کردند.

وی افزود: برای اینکه استان را به مهمانان نوروزی و به مردم کشور بشناسانیم، نیاز به مشارکت و همدلی همه مردم و مسئولان داریم که تاکنون این مشارکت محقق نشده است.

ریاحی ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی دفترچه‌ای شامل اطلاعات جاذبه‌های گردشگری این استان تا پایان امسال چاپ و در ایام نوروز در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت.

وی به ظرفیت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و افزود: این استان به‌عنوان استان مقصد گردشگری می‌تواند در زمینه جذب گردشگر طبیعت‎گردی و ژئوتوریسم به‌عنوان الگو در کشور مطرح شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: وجود تالاب‎های بین‌المللی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد، مناطق نمونه گردشگری متنوع و گردشگاه‎های بکر و طبیعی، چهارمحال و بختیاری را به‌عنوان استان جدید مقصد گردشگری به ایرانیان و جهانیان معرفی کرده است.

ریاحی با اشاره به نقش گسترش صنعت گردشگری در توسعه اقتصادی استان، گفت: لازم است با همکاری دستگاه‌های مسئول و رفع نقاط ضعف، در بهبود ارائه خدمات به مسافران و گردشگران ورودی به استان تلاش کنیم.

وی با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه‎های دست‎اندرکار در جذب توریست و گردشگر به این استان، خاطرنشان کرد: گردشگری، صنعتی تخصصی است و کسب رضایت گردشگر، به همکاری و مشارکت تمامی دستگاه‌ها وابسته است.

وی گفت: با توجه به جاذبه‌های متنوع و متعدد در این استان، می‌توانیم در ایام نوروز و در حلول سفرهای نوروزی از این جاذبه‌ها به نحو احسن استفاده کرده و منبع درآمدی مناسب برای استان ایجاد کنیم. 

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول