اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا:

مردم و مسئولان با همبستگی به پیشرفت کشور کمک کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار بویین‌زهرا با تقدیر از حضور مردم در انتخابات، بر همبستگی مردم و مسئولان برای پیشرفت کشور تأکید کرد.

مردم و مسئولان با همبستگی به پیشرفت کشور کمک کنند

ابوالفضل طاهرخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا ضمن تقدیر از حضور حداکثری و وحدت‌آفرین مردم در حماسه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مردم و مسئولان این شهرستان را به همبستگی و تلاش برای رفع دغدغه‌های موجود دعوت کرد و افزود: برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از جلوه‌های مردم‌سالاری دینی است که در سایه اسلام به مردم ایران هدیه داده شده است و ملت سرافراز ایران با مشارکت حماسی، عزت‌مندانه و آگاهانه در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی این هدیه را پاس داشتند.

وی تأکید کرد: مردم عزیز و با بصیرت انقلاب اسلامی با لبیک به ندای مقام عظمای ولایت عمق، دلبستگی و دلدادگی خود به آرمان‌های انقلاب، امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا را به منصه ظهور رساندند.

فرماندار بویین‌زهرا تصریح کرد: باید به مردم خونگرم و افتخار‌آفرین شهرستان بویین‌زهرا که با حضور حداکثری و حماسی خود برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارات خود افزودند و دشمنان نظام و ولایت را که از ماه‌ها پیش برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نقشه‌های بسیار پیچیده را طراحی کرده بودند، ناامید کرده و پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را مستحکم‌تر از گذشته کردند، تبریک و شاد باش عرض کرد.

طاهرخانی خاطر نشان کرد: زبان و قلم ناتوان است که شکوه حماسه‌ خلق شده مردم را به تصویر بکشد و شکر نعمت وجود آنها را به جای آورد، بی‌تردید پیروز اصلی و نهایی این حماسه ماندگار مردم شریف، مذهبی و ولایت‌مدار هستند و رجا واثق داریم که منتخبان ملت سرافراز ایران اسلامی در سنگر مجلس شورای اسلامی قدردان مردم هستند.

وی یادآور شد: اینک که رقابت‌های انتخاباتی پایان پذیرفته است از همگان دعوت می‌کنیم که فضای شهرستان را چون گذشته سرشار از رفاقت، وفاق، اتحاد و همدلی کنند تا در سایه این همبستگی قطار توسعه و پیشرفت شهرستان و کشور با سرعت بیشتری به مسیر خود ادامه دهد تا فصل نوین از شکوفایی و رونق در شهرستان بویین‌زهرا رقم بخورد.

فرماندار بویین‌زهرا در پایان بیان کرد: قطعاً مسئولان شهرستان بویین‌زهرا به وجود مردمی که همواره حضوری شکوهمند در عرصه‌های مختلف انقلاب داشته و دارند مباهات می‌کند و از خداوند منان خواستاریم که به ما توفیق بیشتری را برای خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت به این مردم عزیز عنایت کند، چراکه باور داریم قدرشناسی از این مردم، فقط در خدمت است و خدمت.

انتهای پیام/و۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول