اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان گلستان:

پیوند مستحکم مردم و مسئولان اقتدار اقتصادی را رقم می‎زند

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان گلستان گفت: توسعه و اقتدار اقتصادی با پیوند مستحکم مردم و مسئولان در تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه انسانی رقم می‎خورد.

پیوند مستحکم مردم و مسئولان اقتدار اقتصادی را رقم می‎زند

حجت‎الاسلام قربانعلی جمشیدی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان ضمن تبریک سال نو به مردم ولایتمدار گلستان اظهار داشت: توجه به تولیدات داخلی علاوه بر اینکه زمینه اشتغال را فراهم می‎کند بسترهای لازم را برای رشد و شکوفایی اقتصادی به وجود آورده تا ایران بتواند به قدرت اقتصادی نیز دست یابد.

وی عنوان کرد: همان طوری‎که مقام معظم رهبری نیز اشاره داشتند برای پیشرفت هر جامعه‎ای نیاز است تا نخبگان و افرادی‎ که در راستای فرامین دینی و اسلامی گام برمی‎دارند پای‎ کار باشند و با راه‎اندازی کارخانجات و ابتکاراتشان برای پیشرفت امور اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی، کشاورزی و صنعت تلاش کنند.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان گلستان با تصریح اینکه همکاری دولت، مجلس و مردم در تمام صحنه‎ها سبب حفظ و پیروزی نظام می‎شود یادآور شد: همه وظیفه و تکلیف داریم تا با تلاش، پشتکار، رعایت اخلاق و قانونمداری، اهداف نظام اسلامی را محقق کنیم و با خرید تولیدات داخلی، دست خارجی‎ها را برای همیشه قطع کرده و امید کمی که دشمنان به این انقلاب دارند را به یأس تبدیل کنیم تا بار دیگر آرزوی‎شان را به گور ببرند.

جمشیدی با تاکید بر تولید ملی در سطوح مختلف صنعتی، بهداشتی، مسائل فنی و حمایت از کار و کارگری خاطر نشان کرد: مردم و مسئولان باید ید‎ واحده باشند تا بتوانیم جامعه‎ای خوب و ایده‎آل را به معنای واقعی داشته باشیم تا ضمن داشتن استقلال و خودکفایی، دیگران نیز بتوانند از علم، فناوری، اخلاق، معرفت و قانون‌داری ما درس گرفته و در مسائل تولید و سرمایه نیز به مرحله رشد و بالندگی دست پیدا کنیم.

وی ابراز داشت: هدف از اینکه حضرت آقا در ابتدای هر سال شعاری را مشخص می‎کند به معنای این نیست که شعارهای سال‎های قبل، تاریخ مصرفش گذشته بلکه اینها در تداوم یکدیگر قرار دارند و باید همواره در رأس امور مسئولان قرار داشته باشد.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان گلستان عنوان کرد: با توجه به اینکه گلستان از منظر کشاورزی باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد مسئولان نیز از کشاورزان حمایت واقعی را از نظر تسهیلات و قرار دادن امکانات داشته باشند تا به رونق اقتصادی برسیم و خودکفایی را در همه زمینه‎ها بدست آوریم.

جمشیدی در پایان اذعان داشت: با ولایتمداری که از مردم خوب‎مان سراغ داریم و همان طوری که آنها در 22 بهمن و 12 اسفند نیز ثابت کردند یقین داریم برای تحقق فرامین رهبری در سال جدید، مردم در صف اول قرار دارند و از مسئولان و دولتمردان نیز انتظار است تا برای پیشرفت و تعالی نظام اسلامی بیش از پیش تلاش کنند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول