اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فردوس:

حمایت از سرمایه‌گذار سبب افزایش تولید ملی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از سرمایه‌گذار سبب افزایش تولید ملی است.

حمایت از سرمایه‌گذار سبب افزایش تولید ملی است

محمدکریم عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: اگر دولت، مجلس و بانک‌ها دست به دست هم دهند و از تولیدات داخلی حمایت کنند از نظر کیفی و کمی توفیق بزرگی برای کشور حاصل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایران باید در چشم‌انداز 1404 کشور توسعه یافته در خاورمیانه باشد، افزود: تولید ملی گام موثری در تحقق برنامه چشم انداز است.

عابدی تصریح کرد: دولت باید موانعی را که بر سر راه سرمایه‌گذاران وجود دارد برداشته و در کوتاه‌ترین فاصله مجوز و تسهیلات لازم را به سرمایه‌گذاران ارائه دهد.

نماینده مردم فردوس یادآور شد: اگر برای سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاران مانع وجود داشته باشد نمی‌توان تولید داخلی را افزایش داد.

وی گفت: مسئولان باید از اقشار جوان و محروم جامعه حمایت بیشتری داشته باشند و با در اختیار قراردادن تسهیلات لازم در راستای اشتغال‌زایی و افزایش تولید ملی گام بردارند.

عابدی افزود: مردم نیز با مصرف کالاهای داخلی نقش موثری در افزایش تولید ملی دارند و همه باید برای حمایت از این اقدام ملی به پا خیزند.

نماینده مردم فردوس با اشاره به اینکه بانک‌ها به صورت مستقل عمل می‌کنند و به فکر حفظ منافع مردم و ملت نیستند، تصریح کرد: بانک‌ها نباید تنها به منافع خود فکر کنند بلکه در چارچوب قوانین و با نظارت دولت منافع ملت را نیز در نظر بگیرند.

وی اراده ملی را عامل موثری برای تحقق شعار امسال مبنی بر تولید ملی دانست و یادآور شد: تولید ملی، نوعی جهاد اقتصادی برای شهرهای محروم است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول