اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوثر:

12 فروردین جشن غلبه بر شیطان بزرگ آمریکا است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان کوثر گفت: یوم‌الله 12 فروردین روز غلبه ملت ایران بر شیطان بزرگ آمریکا در حاکمیت دموکراسی همراه با اسلام و معنویت است.

12 فروردین جشن غلبه بر شیطان بزرگ آمریکا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یوم‌الله 12 فروردین در مسجد جامع کوثر اظهار داشت: ملت ایران در یک افتخار همیشه ماندگار در 12 فروردین سال 58 با حرکتی وحدت‌آفرین بنیان نهضتی را گذاشتند که امروز دنیا به وجود آن افتخار می‌کند.

وی از 12 فروردین به عنوان عصاره یک شهادت و ایثارگری یاد کرد و افزود: دشمنان نظام اسلامی با حربه‌های مختلف از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب سعی کردند اهداف ملت را وارونه نشان دهند اما در یک حرکت بی‌نظیر و تاریخی ملت ایران در 12 فروردین 58 با رأی قاطع و بی‌نظیر به جمهوری اسلامی حرکت‌ها و ترفندهای آنها را در نطفه خفه کردند.

عبداللهی یکی از دستاوردها و پیام اصلی یوم‌الله 12 فروردین را حرکت یکپارچه و وحدت‌گونه در رسیدن به اهداف و آرمان‌ها توصیف کرد و بیان داشت: ‌در این عید واقعی ملت ما با بیش از 98 درصد رأی به جمهوری اسلامی رکورد بالاترین رفراندوم و همه پرسی عمومی را در سطح بین‌المللی به نمایش گذاشتند.

این مسئول آری گفتن مردم به نوع حکومت تعیین شده را در حقیقت روحیه برگرفته از اسلام‌خواهی و آزادی‌طلبی بیان کرد و ادامه داد: دنیا متحیر چنین رفتار وحدت‌آفرین ملت ایران است که تاکنون نظیر آن در دنیا اتفاق نیفتاده و بعید است چنین پشتیبانی از یک نظام رخ بدهد.

وی در ادامه سخنان خود گفت:‌ همین حرکت ملت ما الگو و سرمشق بسیاری از حرکت‌ها و رفتارها شده و همه تلاش می‌کنند با تبعیت از جمهوری اسلامی حکومتی را تشکیل دهند که در آن به غرب و شرق نه گفته و از حاکمیت و استقلال واقعی دفاع جانانه شود.

به گزارش فارس، امام جمعه کوثر استقرار حاکمیت دینی را یکی دیگر از مطالبات ملت‌های آزاد شده از یوغ استکبار جهانی توصیف کرد و افزود: همان گونه که در 12 فروردین خون تازه‌ای در شریان حیاتی ایران جاری شد و اسلام با تمام جلوه‌های زیبا و حق‌طلبانه خود نمود پیدا کرد و دودمان نظام 2500 ساله شاهنشاهی بر فنا شد، امروز نیز ملت ایران همراه با ملت‌های آزادیخواه دیگر تلاش می‌کنند تا جامعه بزرگ اسلامی را از وجود نظام‌های استکباری پاک و مبرا کنند.

عبداللهی همچنین استمرار وحدت حول محور ولایت را ضروری خواند و خاطر نشان کرد: در سالی که به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامیده شده همه وظیفه داریم در سنگر واحد از دستاوردهای انقلاب اسلامی حمایت قاطع داشته باشیم.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول