اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای جبهه متحد اصولگرایان گیلان:

استقرار جمهوری اسلامی عامل اصلی سقوط آمریکاست

خبرگزاری فارس: عضو شورای جبهه متحد اصولگرایان گیلان گفت: استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران عامل اصلی انحطاط و سقوط آمریکاست.

استقرار جمهوری اسلامی عامل اصلی سقوط آمریکاست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم میرحسینی اشکوری شامگاه جمعه در مراسم گرامیداشت سالروز دوازدهم فروردین استقرار جمهوری اسلامی در ایران در مسجد سلیمان‌داراب این شهر اظهار داشت: جمهوری اسلامی تبلور حقیقت، ایده، تفکر و اندیشه شیعی است.

وی، ارائه طرحی جدید در موضوع مردم‌سالاری دینی و دمکراسی را از ویژگی‌های جمهوری اسلامی ایران نامید و افزود: غربی‌ها معتقدند تنها حکومت لیبرالی با آرای اکثریت مردم تشکیل می‌شود و بقیه حکومت‌ها فاشیستی است.

اشکوری با بیان اینکه مشروعیت در نظام جمهوری اسلامی از طریق دین کسب می‌شود، تصریح کرد: تحقق جمهوری اسلامی با حضور مردم عینیت می‌یابد و این امر عملاً برای نخستین بار در ایران به وجود آمد.

عضو شورای جبهه متحد اصولگرایان گیلان ارزش‌ها در جمهوری اسلامی را در چارچوب دین توصیف کرد و بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی نشان داده که اسلام طرفدار حکومت‌های موروثی و سلطنتی نیست.

وی با اشاره به رای 98.2 درصدی مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی در سال 58، خاطرنشان کرد: مردم با رهبری امام (ره) عملاً به نظام دینی رای دادند و شعار آنها نظام جمهوری اسلامی بوده است.

اشکوری تشکیل جمهوری اسلامی را انتخاب مردم دانست و ابراز داشت: امام (ره) نشان دادند می‌شود نظامی ایجاد کرد که براساس شرع باشد.

این فعال سیاسی گیلان شعار مردم ایران در ابتدای انقلاب اسلامی را نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: ملت ایران الگوی جمهوری اسلامی را به مردم جهان نشان دادند.

وی جمهوری اسلامی ایران را از عوامل بیداری اسلامی در منطقه و جهان برشمرد و یادآور شد: پیروزی ملت ایران نشان داده است که می‌توان مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرد.

اشکوری با تاکید براینکه جهاد اگر با انگیزه الهی باشد خداوند کمک می‌کند، اذعان کرد: مردم دنیا در حال حاضر متوجه شده‌اند که قدرت نظامی آمریکا قابل شکست است.

عضو شورای جبهه متحد اصولگرایان گیلان پیروزی حزب‌الله لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی را برگرفته از جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد و افزود: نظام جمهوری اسلامی پیشرفت‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف داشته است.

وی، استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران را عامل اصلی انحطاط و سقوط آمریکا خواند و تصریح کرد: پایداری مردم عامل ماندگاری نظام اسلامی است.

اشکوری انقلاب اسلامی را آزمون الهی معرفی کرد و اظهار داشت: منافقین، جریان بنی‌صدر و فتنه از مخالفان نظام در طول انقلاب اسلامی بوده‌اند اما افراد بیدار و پایدار در تمام صحنه‌ها خود را فدای انقلاب می‌کنند.

این فعال سیاسی گیلان، وضعیت فعلی افراد را ملاک آنها دانست و خاطرنشان کرد: رهبری و نظام جمهوری اسلامی شاخص و ملاک است.

وی به عافیت‌طلبان منفعت‌طلب اشاره کرد و گفت: افرادی برای اسلام خطر دارند که در دوران اصلاحات خود را اصلاح‌طلب معرفی می‌کردند و در این دوره از تمام اصولگرایان، اصولگراتر شده‌اند.

اشکوری یادآور شد: افرادی می‌خواستند با نام اصولگرایی در انتخابات مجلس ورود کنند در حالی که تمام اصلاح‌طلبان حامیان آنها بودند.

عضو شورای جبهه متحد اصولگرایان گیلان بر شناخت افراد تاکید کرد و افزود: افرادی که در مواقع حساس موضع‌گیری نمی‌کنند برای نظام خطر دارند.

وی، دینداری و پایداری را مهم‌ترین عامل پیروزی عنوان کرد و بیان داشت: با تبعیت از ولایت توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

به گزارش فارس، نقاط مختلف آسمان گیلان همزمان با این مراسم از جمله مزار میرزا کوچک جنگلی نورافشانی شد.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول