اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دماوند:

افغانستان، ویتنام دیگری برای آمریکا می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند، افغانستان سال 91 را ویتنام باتلاق‏گونه دیگری برای ارتش جنایتکار آمریکا خواند.

افغانستان، ویتنام دیگری برای آمریکا می‏شود

حجت‏الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: تا چند روز دیگر، تجاوز آمریکا به خاک عراق و کشتار مردم مسلمان آن کشور 10 ساله می‏شود.

وی ادامه داد: نتیجه این اشغالگری یک دهه‏ای استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار در عراق، رهاوردی جز شکست مفتضحانه و ترجیح دادن فرار بر قرار را برای آنها در پی نداشت.

علاءالدینی با اشاره به جنگ ویتنام یادآور شد: تاریخ در قرون اخیر بارها شاهد جنایات سردمداران ایالات متحده در گوشه و کنار این کره خاکی بوده و هست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند ادامه داد: نمونه بارزی از این ددمنشی‏های آمریکایی‏های جنایتکار در کشور ویتنام بر همه جهانیان عیان شد و در نهایت آن باتلاق دهشتناک، سربازان سفاک آمریکایی را یا در خود بلعید یا مقدمات فرارشان را فراهم ساخت.

وی اضافه کرد: اما بار دیگر شاهد تکرار تاریخ جنایات آمریکا در این سوی جهان و کشور دوست و مسلمان، افغانستان، هستیم که چگونه برادران افغان ما با ظلم و جور سربازان آمریکایی به خاک و خون کشیده می‏شوند.

علاءالدینی با اشاره به ویژگی‏های سلحشورانه مردم افغانستان خاطر نشان کرد: مردم شریف و مسلمان افغانستان بارها به اثبات رسانده‏اند که هیچ‏گاه در مقابل قدرت‏های جهانی باج و خراج نمی‏پردازند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند ادامه داد: نمونه بارز و تاریخی این آزادگی مردم افغانستان، در زمان اشغال‏گری اتحاد جماهیر شوروی بر همه مردم جهان ثابت شد.

وی اضافه کرد: افغانستان، خاستگاه مردمی است که با یک عدد خرما در کوهستان‏های سرد و دشوار افغانستان علیه اشغالگران خارجی مبارزه می‏کنند؛ اما حاضر به باج‏دهی به متجاوزان نیستند.

علاءالدینی سال 91 را دوره تداوم عجز آمریکا در افغانستان خواند و افزود: شاید نیروهای آمریکایی خبر نداشته باشند که در سال آینده افغانستان نه تنها به همان باتلاق ویتنام بدل می‏شود؛ بلکه در درجاتی بالاتر، خشم مردمان این خطه به گردابی مبدل می‏شود که عجز ارتش تا بن‌دندان مسلح این جنایتکاران تاریخ را به دنبال دارد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول