اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

جنگ اقتصادی استکبار با تحقق شعار رهبری شکست می‌خورد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: جنگ تحمیلی اقتصادی استکبار جهانی علیه ملت ایران با تحقق شعار رهبری در همه عرصه‌ها شکست خواهد خورد.

جنگ اقتصادی استکبار با تحقق شعار رهبری شکست می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضانیا ظهر امروز در نخستین شورای اداری شهرستان در جوار گلزار شهدای شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه برنامه محوری و هدف‌گذاری شده دشمن در سال گذشته، تحریم و فشارهای اقتصادی بر کشور بوده است، اظهار داشت: نهادینه‌سازی شعار "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" در تمامی حوزه‌های اقتصادی مستلزم همت و تلاش و عزم راسخ ملی است.

فرماندار شهرستان تویسرکان نامگذاری سال‌های اخیر به سال اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری را بر مبنای مطالعه کارشناسی و هدفمند خواند و خاطرنشان کرد: نامگذاری سال جاری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ملی با نگاه مدبرانه و تحلیل هوشمندانه ولایت بر جهان امروز مسیر حرکت را بر همگان روشن کرده است.

رضانیا افزود: تعمیق‌بخشی فعالیت، کار و تلاش در جامعه و وحدت ملی تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاران و اقشار مختلف جامعه ایران اسلامی، جنگ تحمیلی اقتصادی استکبار علیه ملت ایران را به شکست و ذلت خواهد کشاند. 

وی، محور کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را کار و تلاش و سرمایه خواند و تأکید کرد: دستگاه‌های عامل در شهرستان باید متناسب با حوزه فعالیتی خود در راستای دستیابی به اهداف تعریف شده در قالب طرح و برنامه راهبردی حرکتی منسجم را آغاز کنند.

رضانیا با تأکید بر اینکه ایران اسلامی در حال تبدیل شدن به یک الگو برای جهان است، ابراز داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ولایت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در پروسه 34 سال انقلاب با حضوری پویا در عرصه‌های مختلف جهانی توانسته موفقیت‌های زیادی را احراز و به استقلال مناسب و مطلوب برسد.

رضانیا افزود: با فهم و درک درست موقعیت‌ها می‌توان در راستای تقویت و ارتقای آرمان‌های مورد نظر گام‌های مؤثری برداشت.

این مقام مسئول شناسایی تمامی ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه شهرستان تویسرکان را یک امر ضروری برشمرد و تصریح کرد: همه مسئولان باید با همکاری و همگرایی یکدیگر در راستای ارتقای کمی و کیفی تولید موجود در شهرستان تلاش کنند و همچنین بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری تولید محصول‌های جدید را فراهم سازند.

رضانیا، شهرستان تویسرکان را در حوزه گردشگری توانمند خواند و اظهار داشت: ایجاد اقامتگاه‌ها به عنوان زیرساخت اصلی در توسعه و گسترش صنعت گردشگری مهمترین عامل است که می‌توان در قالب یک برنامه کاربردی با کمترین اعتبار این بستر را فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه خط اصلی اجرای کارها مدیران هستند گفت: عملکرد مسئولان اجرایی شهرستان در سال گذشته در اجرای امور در حوزه‌های مختلف موفقیت‌آمیز بوده است.

رضانیا در پایان سخنان خود با تأکید بر اینکه فرماندار و ارکان فرمانداری کار اجرایی ندارد، خاطرنشان کرد: مدیران شهرستان باید با انگیزه، همت و تلاش مضاعف با هماهنگی فرمانداری در زمینه خدمت به مردم با بهره‌مندی از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها در راستای رشد و توسعه شهرستان در همه بخش‌ها ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول