اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم ملایر در مجلس نهم تأکید کرد

لزوم ارزیابی میزان عملکرد دستگاه‌ها با شعار رهبری

خبرگزاری فارس: منتخب مردم ملایر در مجلس نهم بر لزوم ارزیابی میزان تعهد و عملکرد دستگاه‌ها به شعار رهبری در سال 91 تأکید کرد.

لزوم ارزیابی میزان عملکرد دستگاه‌ها با شعار رهبری

علی‌نعمت چهاردولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن تبریک سال نو به ملت ایران اظهار داشت: رهبر عزیز انقلاب در ابتدای هر سال جدید با توجه به شرایط ایران اسلامی از هر حیث پیامی را به عنوان چراغ راه ملت ایران بیان می‌کنند که این پیام به درستی می‌تواند مسیر حرکت مدیران، برنامه‌ریزان و سیاست‌مداران و تصمیم‌گیرندگان را در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... مشخص کند.

وی ادامه داد: نکته اساسی این است که پیام رهبر انقلاب با توجه به وضعیت کشور از نظر تحریم اقتصادی، جنگ نرم، مشکل اشتغال و بیداری اسلامی در منطقه بهترین و مناسب‌ترین پیام است که در صورت توجه به ابعاد و زوایای مختلف آن پویایی و رشد بیش از پیش کشور را رقم می‌زند.

منتخب مردم ملایر در مجلس نهم تصریح کرد: امر مهم و شایان توجه این است که پیام رهبری در سال 91 نباید در حد شعار و بر صفحه تلویزیون، سربرگ نامه‌های اداری و یا تزئین همایش‌ها و سمینارها باقی بماند بلکه باید به عنوان سرخط اساسی کشور مورد توجه و تأکید قرار گیرد.

وی با تأکید بر لزوم عملیاتی و کاربردی کردن شعار رهبری در سال جدید، عنوان کرد: دولتمردان، مجلسیان و مردم از هر قشر و گروهی باید راهکارهای لازم را برای دستیابی به این هدف ارزشی مشخص کرده و مورد توجه قرار دهند و در پایان سال نیز هر نهاد و دستگاهی باید مشخص کند که تا چه میزان به در راستای عملیاتی کردن این هدف گام برداشته است.

چهاردولی با تأکید بر تأثیرگذار بودن پیام رهبری در سرنوشت ملت ایران، اذعان داشت: در شرایط کنونی اگر این پیام عملیاتی شود و از حالت هدف به اجرا تبدیل شود، بهترین راهکار برای حفظ استقلال و آزادی ملت شریف ایران  اسلامی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر لزوم کیفیت بخشیدن به کالاهای تولید داخل، بر لزوم کمک همه جانبه نمایندگان و مجلسیان به سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان داخلی نیز صحه گذاشت و گفت: بسترهای ارتقای کمی و کیفی تولیدات در داخل کشور توأم با حمایت‌های لازم باید فراهم شود.

منتخب مردم ملایر در مجلس نهم بر لزوم توجه به نیازهای مصرف‌کنندگان داخلی توسط تولیدکنندگان گفت: این امر در راستای افزایش خرید تولیدات داخل نیز مؤثر است.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به روند استقلال هند با بیان اینکه زمانی که گاندی تصمیم به استقلال هند گرفت بومی‌های این کشور لباس‌های گونی مانند و زبر خود را بر لباس‌های نرم و گرم انگلیسی‌ها ترجیح دادند و از تولیدات انگلیس استفاده نکردند، تأکید کرد: در بحث رقابت زمانی که بحث حمایت از تولید و کار ایرانی مطرح می‌شود مردم باید کمبودهای داخل را نیز باور کنند و با این باور در راستای استقلال گام بردارند چون تا زمانی که سختی‌ها تحمل نشود، به اهداف تعیین شده و آسانی‌ها نخواهیم رسید.

انتهای پیام/ک10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول