اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی:

با ایجاد امنیت سوددهی سرمایه‌گذاری در کشور انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه‌داران ما زمانی که متوجه شوند کشور دارای امنیت برای سوددهی سرمایه‌گذاری آنها دارد به صورت قطعی سرمایه خود را در نقاط دیگر سرمایه‌گذاری نمی‌کنند.

با ایجاد امنیت سوددهی سرمایه‌گذاری در کشور انجام می‌شود

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به سال تولید ملی بیان داشت: یکی از فرمایشات ارزشمند رهبر معظم انقلاب که بسیار نجات‌دهنده برای کشور و اقتصاد ایران است نام‌گذاری سال جاری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه است.

وی ادامه داد: اگر مسئولان کشور از قبیل دولت و مجلس شورای اسلامی در این برنامه نقش بسزایی داشته باشند می‌توانند با جدیت هر برنامه‌ای که برای اجرایی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری نیاز است بدون در نظر گرفتن اختلافات سلیقه‌ای که میان گروه‌ها و افراد است اجرا کنند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اجرا شدن شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را موجب پویاتر شدن اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: در حال حاضر اقتصاد کشور از وضعیتی که با آن رو به ‌رو شده و تولیدات داخلی ما نیز به واسطه هزینه‌های سنگینی که تولیدکنندگان با آن مواجه شده‌اند توان رقابت با بازارهای جهانی را ندارند، بنابراین دولت و مجلس شورای اسلامی باید تمام موانعی که بر سر راه تولید و هزینه‌های جانبی که تولیدکنندگان متحمل شده اقداماتی را انجام دهند.

وی تأکید کرد: اقدامات حمایتی دولت و ایجاد قانون‌گذاری‌های مناسب مجلس شورای اسلامی عاملی برای آرامش خاطر تولیدکنندگان و تولید با کیفیت بالا در کشور می‌شود.

موسوی به تولید با کیفیت در کشور تأکید کرد و اظهار داشت: تولیدات مرغوب در کشور موجب استقبال خریداران داخلی و کشورهای هم‌جواری که کیلومترها دورتر از کشورهای دیگر خریداری می‌کنند، می‌شود.

وی از حمایت دولت از بخش تولید سخن گفت و تأکید کرد: یارانه‌ای که مقرر شده بود دولت به بخش تولید و صنعت پرداخت کند اگر در پرداخت آن کوتاهی صورت گرفته این اقدام را هر چه سریع‌تر انجام دهد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: زمانی که تولید در کشور افزایش پیدا کند زمینه اشتغال نیز فراهم شده و موجب می‌شود سرمایه ملی کشور ما نیز محفوظ بماند.

وی بیان داشت: که اگر ما محصولی را وارد کشور نکنیم سرمایه ملی که در اختیار داریم در کشور ما باقی می‌ماند و در صورتی که بخواهیم این سرمایه را از قبیل نفت به کشورهای دیگر صادر کنیم در صورت ضرورت و نیاز باشد، با حمایت از تولید داخلی سرمایه ملی ما نیز حفظ شده و در نتیجه اشتغال زیادی در کشور ایجاد می‌شود.

موسوی ادامه داد: سرمایه‌داران ما زمانی که متوجه شوند کشور دارای امنیت برای سوددهی سرمایه‌گذاری آنها دارد و به صورت قطعی سرمایه خود را در نقاط دیگر سرمایه‌گذاری نمی‌کنند.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول