اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ارومیه:

تحقق شعار سال 91 ایرانیان را موفق می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ارومیه گفت: عمل به شعار محوری سال که با تدابیر مقام معظم رهبری به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه داخلی نامگذاری شده است سبب موفقیت بیشتر ایرانیان در عرصه‌های مختلف می‌شود.

تحقق شعار سال 91 ایرانیان را موفق می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام سیدمحمد فخری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و عمل به آنها زمینه توفیقات روزافزون برای مردم، دولت و نظام اسلامی را در سال جاری و سال‌های آینده فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: تولید ملی از جمله مهمترین تاکیدات رهبر معظم انقلاب است که باید تمامی مردم و مسئولان در رده‌های مختلف اجرایی به آن توجه جدی داشته و در سال جاری اهتمام بیشتری در این خصوص داشته باشند.

این مسئول کار و سرمایه را فراهم‌کننده توسعه و عمران در مناطق مختلف کشور دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب با دوراندیشی ویژه و خاص خود همگان را به تلاش برای حمایت از این دو مقوله مهم اقتصادی در کشور دعوت کردند و مردم و مسئولان نیز به خوبی از ایشان پیروی خواهند کرد.

فخری با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در ارتباط با توسعه اقتصادی کشور توسط دولتمردان در سال جهاد اقتصادی خاطر نشان کرد: این امر نشان داد که دولت و مسئولان نظام تمام توان خود را برای تحقق منویات و فرمایشات رهبری به کار می‌بندند که امسال نیز چنین می‌شود.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول