اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان خبر داد

آمادگی کامل استان زنجان برای تحقق شعار سال

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان از آمادگی کامل استان زنجان برای تحقق شعار سال خبر داد و گفت: در سال جاری برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

آمادگی کامل استان زنجان برای تحقق شعار سال

فیروز احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ادامه شعار سال جهاد اقتصادی است.

وی با بیان اینکه با نامگذاری سال جاری با این عنوان مقام معظم رهبری تکلیف همگان را مشخص کردند افزود: ادامه سال جهاد اقتصادی در جبهه کار و تلاش در سال جاری ادامه می‌یابد.

معاون سیاسی  امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه حساسیت مقام معظم رهبری در زمینه توجه به فعالیت‌های زیربنایی و اقتصادی همواره مورد توجه است تصریح کرد: با وجود همه اقدامات انجام شده و رضایت مقام معظم رهبری از فعالیت‌ها، کار برای ادامه مسیر بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری در راستای توجه به مسائل زیربنایی و اقتصادی است ادامه داد: باید در سال جاری نیز برنامه‌ها به صورت جهادی ادامه یابد.

احمدی با اشاره به برگزاری انتخاباتی پرشور در جامعه و حضور گسترده مردم در این انتخابات تاکید کرد: مسئولان و مدیران باید بیش از گذشته در زمینه توسعه کشور گام بردارند.

وی تصریح کرد: در سال جاری با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌شود در زمینه توسعه صادرات و جلوگیری از ورود بی‌رویه کالا برنامه‌ریزی می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به صادرات بیش از 500 میلیون دلار استان زنجان در سال گذشته افزود: استان برنامه‌ریزی مطلوبی برای توسعه صادرات دارد.

وی با بیان اینکه صادرات بیش از 500 میلیون دلار در کشور بی‌سابقه و بی‌نظیر است افزود: در 33 سال گذشته استان صادراتی به این میزان نداشته است.

احمدی بر ضرورت توجه بیش از گذشته مجلس شورای اسلامی به این امر تاکید کرد و گفت: در سال جاری باید مجلس شورای اسلامی در این زمینه گام‌های مهمی بردارد.

وی با بیان اینکه استان زنجان از آمادگی کامل برای تحقق شعار سال دارد، افزود: در سال جاری برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول