اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان خبر داد

جابه‌جایی 111 هزار مسافر از آغاز تعطیلات نوروزی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تا روز 13 فروردین ماه سال جاری 111 هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل استان زنجان جابه‌جا شده‌اند.

جابه‌جایی 111 هزار مسافر از آغاز تعطیلات نوروزی در زنجان

علی رحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: جابه‌جایی 111 هزار و 77 مسافر با 10 هزار و 500 سفر انجام شده است.

وی تعداد اتوبوس‌های اداره کل حمل و نقل استان زنجان را 250 دستگاه عنوان کرد و افزود: 582 سواری کرایه و 411 مینی‌بوس هم در سطح استان زنجان فعالیت‌ می‌کند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان از راه‌اندازی استودیوی خبر مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان در شش ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: این استودیو با حمایت مدیران ستادی و استانی راه‌اندازی می‌شود.

وی راه‌اندازی استودیوی خبر مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان را ارائه گزارش‌های مربوط به راه‌های استان زنجان به ارگان‌های ذیربط اعلام و تصریح کرد: گزارش‌های این مرکز به صورت آنلاین در اختیار صدا و سیما قرار می‌گیرد تا در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول