اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه‌آهن شمال خبر داد

جابه‌جایی 6 هزار مسافر در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه‌آهن شمال از جابه‌جایی 6 هزار مسافر در ایام نوروز با هفت سرویس به صورت رفت و برگشت خبر داد.

جابه‌جایی 6 هزار مسافر در ایام نوروز

سید فرهاد ظهورپرواز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: در ایام نوروز با افزایش چشمگیر مسافران مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه به منظور استفاده کامل و بهینه از همه ظرفیت‌های راه‌آهن شمال، ستاد ویژه نوروزی راه‌آهن شمال تشکیل شده است، ادامه داد: تمهیدات ویژه‌ای برای تدارک ملزومات و تجهیزات مورد نیاز برای سیر ایمن قطارها و سلامت مسافران به کار می‌گیریم.  

ظهورپرواز با بیان چیدن سفره هفت‌سین نوروزی در ایستگاه راه‌آهن ساری بیان داشت: امسال در ایام نوروز قطارهای راه‌آهن شمال روزانه هفت سرویس به صورت رفت و برگشت، مسافران خطی را به تعداد بیش از 6 هزار و 500 نفر را جابه‌جا می‌کنند.

وی با تصریح این نکته که با توجه به ایام پیک نوروزی، مسافران حداقل نیم ساعت زودتر در ایستگاه‌های راه‌آهن حضور یابند، گفت: درصورت بروز هرگونه مشکل مراتب را با کشیک ناظر ارشد ایستگاه‌ها در میان بگذارند. 

ظهورپرواز با اشاره به تعیین کشیک‌هایی متشکل از روسا، معاونان و کارشناسان ادارات فنی، مسئولان واحدها و روسای ایستگاه‌های مهم تشکیلاتی در پل‌سفید، فیروزکوه و گرگان یادآور شد: کشیک‌ها به صورت 24 ساعته در این ایام حضور داشته و با نظارت کامل بر عملکرد ماموران به ویژه سیر و حرکت و رفع مشکلات احتمالی، گزارش تمام وقایع و اتفاقات احتمالی را به کشیک ارشد اداره کل ارائه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسافران قطارهای نوروزی برای دریافت هرگونه اطلاعات و ارائه انتقاد، پیشنهاد یا شکایت می‌توانند با شماره تلفن 1539 سامانه اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتری به صورت شبانه‌روزی تماس حاصل کنند، یا به شماره 3000139 پیامک ارسال کنند و یا به سایت اینترنتی شرکت قطارهای مسافری رجا به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول