سید فرهاد ظهورپرواز امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: در ایام نوروز با افزایش چشمگیر مسافران مواجه هستیم.
وی با اشاره به اینکه به منظور استفاده کامل و بهینه از همه ظرفیتهای راهآهن شمال، ستاد ویژه نوروزی راهآهن شمال تشکیل شده است، ادامه داد: تمهیدات ویژهای برای تدارک ملزومات و تجهیزات مورد نیاز برای سیر ایمن قطارها و سلامت مسافران به کار میگیریم.
ظهورپرواز با بیان چیدن سفره هفتسین نوروزی در ایستگاه راهآهن ساری بیان داشت: امسال در ایام نوروز قطارهای راهآهن شمال روزانه هفت سرویس به صورت رفت و برگشت، مسافران خطی را به تعداد بیش از 6 هزار و 500 نفر را جابهجا میکنند.
وی با تصریح این نکته که با توجه به ایام پیک نوروزی، مسافران حداقل نیم ساعت زودتر در ایستگاههای راهآهن حضور یابند، گفت: درصورت بروز هرگونه مشکل مراتب را با کشیک ناظر ارشد ایستگاهها در میان بگذارند.
ظهورپرواز با اشاره به تعیین کشیکهایی متشکل از روسا، معاونان و کارشناسان ادارات فنی، مسئولان واحدها و روسای ایستگاههای مهم تشکیلاتی در پلسفید، فیروزکوه و گرگان یادآور شد: کشیکها به صورت 24 ساعته در این ایام حضور داشته و با نظارت کامل بر عملکرد ماموران به ویژه سیر و حرکت و رفع مشکلات احتمالی، گزارش تمام وقایع و اتفاقات احتمالی را به کشیک ارشد اداره کل ارائه میکنند.
وی خاطرنشان کرد: مسافران قطارهای نوروزی برای دریافت هرگونه اطلاعات و ارائه انتقاد، پیشنهاد یا شکایت میتوانند با شماره تلفن 1539 سامانه اطلاعرسانی و ارتباط با مشتری به صورت شبانهروزی تماس حاصل کنند، یا به شماره 3000139 پیامک ارسال کنند و یا به سایت اینترنتی شرکت قطارهای مسافری رجا به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/غ20/چ3000