موسی کیخا امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: لزوم ارتقای سطح خدمات توسط شرکتها و ناوگان مذکور اطلاعرسانی شده و همکاران این اداره کل در طول اجرای طرح ضمن نظارت مستمر بر نحوه فعالیت ناوگان آمادگی دارند تا از طریق شماره تلفنهای 2428020 و شماره پیامک 3000143 به شکایت و انتقادات و پیشنهادات مسافران را در اسرع وقت پیگیری و اطلاعرسانی لازم را معمول دارند.
وی با اشاره به جابهجایی 600 هزار نفر مسافر در سال گذشته ابراز امیدواری کرد: با برنامهریزیهای صورت گرفته و تأمین ناوگان توسط بخش خصوصی روند قابل قبولی را در عرضه و تقاضای سفر در سطح استان شاهد باشیم.
تأکید بر اعمال نظارت دقیق مدیران فنی در طول ایام نوروزی
معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانههای استان سیستان و بلوچستان نیز با تأکید بر نظارت دقیق بر مدیران فنی شرکتها در طول ایام نوروزی اعلام کرد: به منظور حفظ ایمنی تردد وسائط نقلیه عمومی جادهای و پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی تمام تشکلهای صنفی شرکتهای حمل و نقل بار و مسافر استان و مدیران فنی شرکتهای مورد نظر در انجام کنترل پارامترهای ایمنی وسیله نقلیه قبل از حرکت و آغاز سفر نهایت دقت و اعمال مقررات را به عمل آورند.
علی خانقایی گفت: بهکارگیری تمامی امکانات برای افزایش ایمنی ناوگان و جلب رضایت کامل مردم و افزایش سطح خدمات با توجه به تعطیلات نوروزی در دستور کار شرکتها و انجمنهای صنفی قرار دارد.
وی گفت: بر اساس دستورالعملهای ابلاغی مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین تحت پوشش موظفند تا به صورت مستمر فعال بوده و خدمات لازم را به دارندگان وسایل نقلیه ارائه کنند.
انتهای پیام/صا20/گ2000