اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل حمل و نقل استان قم خبر داد

جابه‌جایی 137 هزار مسافر نوروزی در استان قم

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم گفت: در ایام نوروز 137 هزار مسافر و زائر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان به مسافرت رفته‌اند.

جابه‌جایی 137 هزار مسافر نوروزی در استان قم

 به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، محمدحسن کلهری با بیان اینکه از 25 اسفند ماه سال گذشته تاکنون بیش از 137 هزار نفر در قالب 8 هزار ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای استان قم به مسافرت رفته‌اند اظهار داشت: از این تعداد 118 هزار نفر به مسافرت‌های برون استانی مبادرت کرده و باقی سفرها در داخل استان قم انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم اعلام کرد: تمام برنامه‌ها و فعالیت‌های این اداره کل، در راستای خدمت‌رسانی به زائران و مسافران استان است که با کمک ستاد تسهیلات زائرین استان قم این امر نیز محقق شده است.

معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی استان از آمادگی بالایی برای جابه‌جایی مسافران برخوردار است عنوان کرد: بیشترین حجم سفرهای انجام شده از ابتدای طرح ویژه نوروزی است و بالاترین آمار جابه‌جایی مسافر را چهارمین روز از فروردین ماه سال 91 به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به جابه‌جایی 16 هزار مسافر در روز چهارم فروردین اذعان داشت: در این روز بیش از 16 هزار مسافر در قالب 885 ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه‌جا شده‌اند و کمترین آمار مسافرت‌ها نیز با 680 سفر و 11 هزار و 500 مسافر مربوط به روز نخست فروردین ماه است.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول