اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر خبر داد

عبور 828 هزار مسافر از ابهر در نوروز

خبرگزاری فارس: فرماندار ابهر مجموع مسافرهای گذری شهرستان ابهر را در ایام تعطیلات نوروز سال جاری 828 هزار و 730 نفر عنوان کرد.

عبور 828 هزار مسافر از ابهر در نوروز

علی یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران در قالب برگزاری شش جلسه ستاد تسهیلات نوروزی در سال جاری در شهرستان ابهر اندیشیده شده بود.

وی با بیان اینکه آماده‌سازی مراکز تاریخی و اسکان مسافران در شهرستان از برنامه‌های شهرستان ابهر در این زمینه بود تصریح کرد: استقبال از نخستین مسافران نوروزی، اجرای موسیقی زنده برای گردشگران و توزیع بسته‌های فرهنگی در میان مسافران از برنامه‌های شهرستان در ایام تعطیلات نوروز بود.

فرماندار ابهر از بازدید یک‌هزار مسافر از موزه ابهر خبر داد و افزود: تا 13 فروردین ماه سال جاری 36 هزار و 461 نفر نیز از گنبد سلطانیه بازدید کردند.

وی با بیان اینکه در مجموع 65 هزار و 832 مسافر وارد شهرستان ابهر شدند خاطر نشان کرد: همچنین یک‌هزار و 32 مسافر در شهرستان ابهر اسکان یافتند.

یوسفی مجموع مسافران گذری شهرستان ابهر را 828 هزار و 730 نفر عنوان کرد و ادامه داد: از مجموعه گردشگری لاله شهر هیدج نیز در این مدت 12 هزار نفر بازدید کردند.

وی از حضور 300 مسافر در امامزاده یعقوب شهر صائین‌قلعه خبر داد و افزود: در مجموع آمار بازدیدکنندگان از مجموعه‌های گردشگری شهرستان در سال جاری مطلوب بود.

فرماندار ابهر با اشاره به کولاک و بارش برف 27 اسفند ماه سال گذشته یادآور شد: در مجموع یک‌هزار و 100 در راه مانده در این شهرستان اسکان داده شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: نامگذاری سال جاری ادامه سال جهاد اقتصادی است که مربوط به برنامه‌ریزی یک ساله نبوده و در چشم‌انداز 20 ساله نظام جمهوری اسلامی به این امر توجه ویژه‌ای می‌شود.

یوسفی بر ضرورت تحقق شعار سال از سوی مردم و مسئولان تاکید کرد و افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری باید برنامه‌ریزی مطلوبی انجام شود.

وی از تشکیل ستاد تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در شهرستان خبر داد و گفت: با رهنمودهای استاندار زنجان این ستاد برنامه‌ریزی‌های لازم را برای تحقق شعار سال انجام می‌دهد.

فرماندار ابهر با اشاره به کسب رتبه نخست اشتغال از سوی شهرستان ابهر در دو سال گذشته خاطر نشان کرد: در سال جاری نیز برای دفاع از این مقام برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه 200 واحد صنعتی در حال حاضر در شهرستان ابهر فعالیت می‌کنند خاطر نشان کرد: فعالیت 40 واحد معدنی نیز بر ضرورت توجه به تولیدات داخلی و حمایت از سرمایه ایرانی می‌افزاید.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول