اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه گیلان:

جابه‌جایی مسافر با وسایل باربری ممنوع است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه گیلان گفت: جابه‌جایی مسافر با وسایل نقلیه باربری در روز طبیعت ممنوع است.

جابه‌جایی مسافر با وسایل باربری ممنوع است

مجید جمشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تاکید بر اینکه هر ساله در روز 13 فروردین شاهد واژگونی خودروها و پرتاب مسافر از کابین خودروهای باربری هستیم، اظهار داشت: در 13 فروردین استفاده از کابین خودروهای باربری برای حمل مسافر ممنوع است.

وی، ممنوعیت حمل مسافر با خودروهای باربری را طبق قانون و مقررات دانست و تصریح کرد: حمل مسافر با وسایل نقلیه باربری بسیار خطرآفرین است.

این مسئول، با بیان اینکه مسافران به هنگام واژگونی و یا تغییر ناگهانی خودروی باربری هیچ تکیه گاهی ندارند، افزود: خودروهای باربری با کوچک‌ترین تغییرات و یا واژگونی حوادث ناگواری به وجود می‌آورند.

وی با اشاره به اینکه امروز 13 فروردین احتمال افزایش تخلف سوار کردن مسافر در خودروهای باربری وجود دارد، خاطرنشان کرد: امروز با جدیت و بدون اغماض با رانندگان خودروهای باری حامل مسافر برخورد می‌شود.

جمشاد جریمه تخلف سوار کردن مسافر در کابین حمل بار خودروهای باربری را 50 هزار تومان طبق مقررات ذکر کرد و بیان داشت: در صورت مشاهده ضمن اعمال قانون از حرکت خودرو تا پیاده شدن مسافران جلوگیری می‌شود.

وی درباره وضعیت راه‌های استان ابراز داشت:  شب گذشته با موج بازگشت مسافران ترافیک سنگینی در محور رشت‌-قزوین و آستارا به اردبیل وجود داشت و اکنون نیمه سنگین و بقیه محورها ترافیک روان‌تر است و عصر امروز این ترافیک سنگین‌تر می‌شود.

فرمانده پلیس راه گیلان تخلفات رانندگی برون شهری گیلان در نوروز امسال را تاکنون با 22 درصد کاهش عنوان کرد و اذعان داشت: امیدواریم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شاهد کمترین حادثه در روز طبیعت باشیم.

وی، از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه و آرامش و بدون شتاب رانندگی کنند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول