اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول جمعیت هلال‌احمر رفسنجان خبر داد

ویزیت رایگان 2500 مسافر در رفسنجان

خبرگزاری فارس: مسئول جمعیت هلال‌احمر رفسنجان گفت: ایستگاه سلامت این جمعیت در ایام تعطیلات نوروزی تعداد 2 هزار و 586 مسافر را ویزیت رایگان کرد.

ویزیت رایگان 2500 مسافر در رفسنجان

حسن امینی‌رنجبر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رفسنجان با اشاره به ایجاد دو پست چادر نوروزی در ایام سال نو اظهار داشت: این دو پست از هفت صبح تا هشت شب پذیرای مسافران نوروزی بود.

وی افزود: در این مدت تعداد 36 هزار و 517 نفر مراجعه کننده به این ست‌های نوروزی داشتیم و اقلامی شامل نقشه ایران، استان و شهرستان و همچنین مجله‌های مختلف به تعداد 44 هزار و 699 نسخه بین افراد مراجعه کننده توزیع شده است.

امینی‌رنجبر بیان داشت: در میدان خاتم‌الانبیاء رفسنجان خیمه نماز برپا بود و تعداد 963 مسافر در این خیمه به اقامه نماز و استراحت پرداختند.

وی با بیان اینکه ایستگاه سلامت این جمعیت نیز تعداد 2 هزار و 586 مسافر را ویزیت رایگان کرد ابراز داشت: از این تعداد مراجعه کننده نیز تست فشار خون انجام و در صورت نیاز به دارو به آنها ارائه شد.

مسئول جمعیت هلال‌احمر رفسنجان به گشت سیار مستقر در میدان امام حسین (ع) اشاره کرد و بیان داشت: 9 مورد تصادف در این ایام را این گشت پوشش داد که از این تعداد تصادف 12 مجروح و چهار فوتی داشتیم و تعداد مسافر مراجعه کننده به گشت سیار 237 نفر بود و از خدمات اکسیژن درمانی و سایر خدمات این گشت استفاده کردند.

وی بیان کرد: پایگاه امداد کشکوئیه نیز فعالیت‌های زیادی در این ایام داشته و خدمات حضور درمانی و ارائه دارو در این پایگاه به تعداد 237 مسافر انجام شد و هشت مورد تصادف با تعداد 10 مجروح نیز در این پایگاه پوشش داده شده است.

امینی‌رنجبر از اسکان اضطراری تعداد 246 مسافر در پایگاه کشکوئیه خبر داد و ابراز داشت: داروخانه هلال‌احمر که داروهای بیماران سرطانی و صعب‌العلاج را ارائه می‌دهد در ایام نوروز فعال بوده و به بیماران خدمت‌رسانی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در آستانه سال نو تعداد 50 بسته غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات و قند بین نیازمندان شهرستان و تعداد 60 بسته غذایی نیز در روستای خنامان توزیع کرده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول