اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس:

باید برای تحقق شعار سال عزم ملی صورت گیرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس گفت: قوانین لازم برای تحقق شعار سال در کشور وجود دارد باید عزم ملی برای تحقق شعار سال صورت گیرد.

باید برای تحقق شعار سال عزم ملی صورت گیرد

احمد مهدوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای توجه به تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به عنوان شعار سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، همه افراد جامعه باید تلاش کنند.

وی با بیان اینکه به اندازه کافی قانون در راستای تحقق این شعار در کشور تصویب شده و وجود دارد، افزود: باید عزم مسئولان و مردم برای تحقق این امر جزم شود.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت استفاده از قوانین موجود در کشور در راستای تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: همه قوانین به مسئولان کشوری ابلاغ شده و تنها باید در راستای اجرای آن عزمی ملی به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه برخی واحدهای تولیدی در کشور به دلیل عدم توجه به قوانین در بن‌بست تولید قرار گرفته‌اند، افزود: باید در سال جاری با توجه به این شعار، برنامه‌ریزی اصولی انجام شود.

مهدوی بر لزوم حمایت از تولید داخلی و ملی تاکید کرد و گفت: همه زمینه‌ها برای حمایت از تولید ملی فراهم شده و باید بر این امر تاکید ویژه شود.

وی با اشاره به دروازه‌های باز واردات در کشور تصریح کرد: باید جلوی واردات بی‌رویه محصولات بی‌کیفیت خارجی به کشور گرفته شود.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت از تولید ملی موجب افزایش سرمایه‌گذاری و افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، خاطرنشان کرد: با افزایش زمینه تولید داخلی رقابت بین تولید کنندگان در راستای ارائه کالای ایرانی افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به جلوگیری از ورود کالاهای بی‌کفیت خارجی خاطرنشان کرد: باید کالاهایی که از خارج به کشور وارد می‌شود، دارای استانداردهای لازم بوده و با توجه به نیاز کشور وارد شود.

مهدوی با بیان اینکه متاسفانه بانک‌های کشور به صورت انقباضی فعالیت می‌کنند، افزود: برای تحقق شعار سال باید بانک‌ها نیز همراه با تولید ملی بوده و از حالت انقباضی با روش‌های مختلف خارج شوند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای توجه به تولید ملی ادامه داد: توجه به تولید ملی موجب افزایش کیفیت کالاهای داخلی می‌شود.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید برای عملی کردن شعار سال گام‌های مهمی برداشته و در عمل به این امر جامعه عمل پوشاند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول