اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز طبیعت

تخریب مرتع و شکار غیر مجاز در زنجان گزارش نشده است

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گفت: تخریب مرتع، شکار غیرمجاز و انباشت زباله در استان زنجان گزارش نشده است.

تخریب مرتع و شکار غیر مجاز در زنجان گزارش نشده است

عباس لطفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خوشبختانه در سال جاری مشکل خاصی در 13 فروردین ماه سال جاری در بخش‌های مختلف استان گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه اداره کل محیط زیست استان زنجان در راستای خدمات‌رسانی به مردم در نقاط مختلف استان حضور داشتند خاطر نشان کرد: اکیپ‌های این اداره کل در روز طبیعت در مناطق مختلف استان حضور داشتند.

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان کشیک‌های اداره کل در این روز در بخش‌های مختلف استان حضور داشتند خاطر نشان کرد: تخریب مرتع، شکار غیرمجاز و انباشت زباله در استان زنجان گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه با اطلاع‌رسانی‌های انجام شده میزان خسارات وارده به طبیعت در سال جاری کاهش یافته است خاطر نشان کرد: تخریب در استان زنجان گزارش نشده است.

لطفی با اشاره به طرح ویژه حفاظت از محیط زیست از 25 اسفند ماه سال گذشته خاطر نشان کرد: مورد خاصی که نیاز به ارجاع به مراجع قضایی داشته باشد در استان گزارش نشده است.

وی از توزیع 7 هزار کیسه زباله در روز طبیعت خبر داد و گفت: روز 13 فروردین که مردم به دامان طبیعت رفتند، علاوه بر توزیع بروشور و کیسه زباله در بین گردشگران و مردم استان، شماره تلفن‌های اداره کل محیط زیست نیز آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات مردم بود.

وی با اشاره به حضور 25 اکیپ محیط زیست استان زنجان در مناطق مختلف ادامه داد: این اکیپ‌ها شامل اکیپ‌های خودرویی و موتو سیکلت است.

لطفی با بیان اینکه اکیپ‌های محیط زیست استان در مناطق حفاظت شده از جمله سرخ‌آباد و انگوران در تعطیلات حضور داشتند یادآور شد: از دشت سهرین نیز به دلیل نزدیکی به مناطق شهری به صورت ویژه محافظت شده است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول