اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور حفظ آرامش و رفاه مردم صورت می‌گیرد

حضور هدفمند پلیس لرستان در روز انس با طبیعت

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی لرستان گفت: هم‌زمان با روز 13 فروردین و انس با طبیعت، نیروهای انتظامی استان در راستای برقراری امنیت و آرامش و رفاه مردم در تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری استان، حضوری مؤثر، هدفمند و مستمر می‌شود.

حضور هدفمند پلیس لرستان در روز انس با طبیعت

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی لرستان، غلامعباس غلام‌زاده در جلسه هماهنگی روز طبیعت، با اشاره به آمادگی کامل نیروهای پلیس استان در این روز گفت: به همین منظور نیروهای پلیس ضمن برقراری نظم و انضباط، با افراد هنجارشکن و متخلف نیز برخورد می‌کند.

وی با اعلام آماده‌باش صد درصدی کارکنان انتظامی در روز طبیعت گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت مسافران در روزهای 12 و 13 فروردین توسط پلیس استان نیز تدوین شده است.

غلام‌زاده هم‌چنین رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در روز 13 فروردین را امری ضروری دانست و افزود: با توجه به حجم بالای ترافیک در روزهای 12 و 13 فروردین رعایت قوانین تأثیر بسزایی در کاهش حوادث و سوانح رانندگی دارد.

جانشین فرماندهی نیروهای انتظامی لرستان هم‌چنین بر برخورد مناسب مأموران با مردم و مسافران، حضور به موقع در محل‌های پرتردد، برنامه‌ریزی مناسب برای جلوگیری از هر گونه ناامنی و سرقت و برخورد جدی با متخلفان و همکاری با نیروهای امداد و نجات در روز انس با طبیعت تأکید کرد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول