اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ساماندهی ترافیک

زمان‌بندی چراغ‌های راهنمایی اصفهان در روز طبیعت تغییر کرد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته حمل و نقل ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان گفت: به منظور ساماندهی ترافیک امروز (13 فروردین) تمهیدات ترافیکی ویژه در محورهای تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی شهر اصفهان اندیشیده شده است.

زمان‌بندی چراغ‌های راهنمایی اصفهان در روز طبیعت تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، علیرضا صلواتی با اشاره به افزایش حجم ترافیک در امروز (13 فروردین ‌ماه‌) اظهار داشت: به منظور ساماندهی و روان‌سازی ترافیک در محورهای تفرجگاهی به خصوص حاشیه زاینده‌رود زمان‌بندی چراغ‌های راهنمایی در این محور تغییر یافته است.

وی با بیان اینکه در مبادی ورودی شهر اصفهان از جمله محورهای آتشگاه، آبشار، امام خمینی با افزایش ترافیک رو به ‌رو هستیم، افزود: بهتر است شهروندان زمان بازگشت خود را به ساعات پایانی روز موکول نکنند تا با افزایش حجم ترافیک رو به رو نشویم.

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد تسهیلات سفر شهرداری اصفهان با اشاره به تقویت ناوگان اتوبوس‌رانی در حاشیه زاینده‌رود و مراکز تفرجگاهی تصریح کرد: ناوگان تاکسی‌رانی نیز در مرکز شهر به خصوص در حاشیه زاینده‌رود و نزدیکی پل‌های تاریخی این کلان‌شهر فعال هستند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول