اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بقاع متبرکه اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

بقاع متبرکه قزوین در روز طبیعت میزبان مردم بودند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بقاع متبرکه اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: بقاع متبرکه و حرم امامزادگان استان قزوین میزبان مردم در روز طبیعت بودند.

بقاع متبرکه قزوین در روز طبیعت میزبان مردم بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت‌الاسلام محمد نوری با اشاره به طبیعت زیبای پیرامون بقاع متبرکه این استان بیان داشت: مسافران و گردشگران نوروزی و مردم شریف استان قزوین در روز طبیعت با حضور در جوار امامزادگان ضمن بهره‌برداری معنوی، از طبیعت زیبای پیرامون این بقاع نیز استفاده کردند.

رئیس اداره بقاع متبرکه اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: همه ساله در روز طبیعت مردم با برگزیدن حرم‌های مطهر و استفاده از امکانات رفاهی و همچنین خدمات فرهنگی اوقاف و امور خیریه قزوین به این اماکن مشرف می‌شوند و اوقاف نیز بر خود می‌داند تا برای آرامش مردم نسبت به افزایش خدمات رفاهی به زائران اقدام کند.

وی با اشاره به طرح آرامش بهاری در جوار امامزادگان تصریح کرد: با اجرای این طرح، توانستیم تا حدودی زائران و مسافران نوروزی را ضمن زیارت امامزادگان عظیم‌الشأن و استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه در تعطیلات نوروز، برای ارتقای سطح فکری و فرهنگی با جنبه‌های مختلف فرهنگ وقف و راه‌های وقف کردن و خدمات فرهنگی و عمرانی سازمان اوقاف آشنا کنیم.

انتهای پیام/و۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول