اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس استان اصفهان خبر داد

6 فوتی و 22 مجروح حوادث تلخ روز طبیعت در اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس استان اصفهان گفت: شش فوتی و 22 مجروح حوادث تلخ روز طبیعت در اصفهان بود.

6 فوتی و 22 مجروح حوادث تلخ روز طبیعت در اصفهان

حمید اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه صبح روز گذشته در تماسی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی (115) اعلام شد که در جاده‌ زواره یک دستگاه موتورسیکلت با یک خودروی پراید برخورد کرده و سه مصدوم و دو فوتی برجای گذاشته است، اظهار داشت: پس از اعلام این حادثه دو واحد امداد اورژانس پیش‌بیمارستانی از پایگاه‌های اردستان و زواره به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان را به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل کرد.

وی افزود: سرنشینان موتورسیکلت که دو مرد جوان 25 و 28 ساله بودند، در دم جان باختند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس استان اصفهان بیان داشت: در حادثه‌ای دیگر در بعد از ظهر روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با درختی در اتوبان فرودگاه اصفهان دو مرد 28 و 30 ساله جانشان را از دست دادند.

وی اضافه کرد: ساعت 18:45 دقیقه نیز در روستای برنجکان از توابع شهرستان لنجان دو خودروی پژو GLX به دلیل انحراف یکی از خودروها به خط مخالف با یکدیگر برخورد کردند و 10 سرنشین هر دو ماشین مصدوم شدند.

وی ادامه داد: پس از اعلام این حادثه به اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی (115) به سرعت دو واحد امداد اورژانس پیش‌بیمارستانی از پایگاه‌های مدیسه و زرین شهر و یک واحد از هلال‌احمر بر بالین مصدومان حاضر شدند و آنها را پس از انجام اقدامات اولیه‌ درمانی به بیمارستان شهدای لنجان منتقل کردند.

اسماعیلی یادآور شد: مصدومان این حادثه چهار مرد 68، 45، 24 و 22 ساله و شش زن 40، 31 ، 26، 24، 22 و 14 ساله بودند.

وی اضافه کرد: در ساعت 19:05 نیز دو خودروی سواری پراید و پیکان در اتوبان شهید آقابابایی، زیر پل تمدن با یکدیگر برخورد کردند که این حادثه رانندگی پنج مصدوم بر جای گذاشت.

*غرق‌شدگی در استخر آب جان دو کودک را گرفت

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس استان اصفهان در ادامه صحبت‌های خود گفت: عصر روز گذشته دو دختر بچه هشت و 10 ساله بر اثر غرق‌شدگی در استخر آب کشاورزی در روستای گرگاب از توابع شهرستان شاهین‌شهر جان باختند.

وی افزود: والدین این دو کودک پس از اینکه متوجه غیبت یک‌ ساعته‌ فرزندان خود شدند به جست‌وجوی آنها پرداختند و متوجه شدند که هر دو دخترشان در استخر غرق شده‌اند، بنابراین با اورژانس 115 تماس گرفته و تقاضای امدادرسانی کردند.

اسماعیلی تصریح کرد: یک واحد امدادی بر بالین مصدومان حاضر شد و عملیات احیای قلبی ریوی را بر روی آنها اجرا کرد، اما از آنجایی که مدتی طولانی از زمان فوت آنها گذشته بود، نتوانستند آنها را به زندگی دوباره بازگردانند.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول