اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد

آمادگی کامل مراکز درمانی قم در روز طبیعت

خبرگزاری فارس: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم از آمادگی کامل مراکز درمانی به ویژه بیمارستان نکویی در روز 13 فروردین ماه سال جاری خبر داد.

آمادگی کامل مراکز درمانی قم در روز طبیعت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، بخش اورژانس بیمارستان نکویی در ایام تعطیلات نوروز تاکنون بیش از هزار و 900 مراجعه کننده داشته که نسبت به پذیرش همه آنها اقدام کرده است.

طی این مدت 219 عمل جراحی و 298 مورد بستری بیماران در این بیمارستان صورت گرفته است ضمن اینکه پرسنل این مرکز درمانی آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافرانی هستند که در طول تعطیلات به این محل مراجعه می‌کنند.

بر اساس گزارشی که روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم منتشر کرده است تمام مراکز درمانی به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان در طول تعطیلات نوروزی هستند و علاوه بر آن این مراکز آمادگی کاملی به منظور مراجعه بیماران در روز طبیعت دارند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول