اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد سبزوار:

3 هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد سبزوار هستند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سبزوار گفت: بیش از 3 هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد امام سبزوار هستند.

3 هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد سبزوار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، سیدحسین کرابی ظهر امروز در آیین افتتاح نخستین مرکز فرهنگی، تربیتی و خوابگاهی کمیته امداد سبزوار تحت عنوان "مجتمع فرهنگی، تربیتی و خوابگاهی امام سجاد(ع)" اظهار کرد: این مجتمع در زمین اهدایی مؤسسه آبادانی دیار سربداران به ارزش 3 میلیارد و 700 میلیون ریال، به مساحت 5245 مترمربع، 970 متر زیربنا و با اعتباری بالغ بر 450 میلیون تومان در مدت زمان 26 ماه احداث شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سبزوار با بیان اینکه ظرفیت اسمی این مجتمع در فاز اول 96 دانش‌آموز است، افزود: امیدواریم با توجه ویژه مسئولان و وسعت زمین، این مجتمع قابلیت ساخت و ساز برای جذب و افزایش دانش‌آموز را دارد.

وی همت تمام دستگاه‌ها و ادارات مختلف را به دلیل نصب انشعابات گاز، برق، تلفن و آب، را ستود و تصریح کرد: تمام همکاری دستگاه‌های دولتی برای احداث این مجتمع به صورت صد درصد رایگان بوده است و این عزیزان باقیات‌الصالحات برای خود به‌ وجود آوردند.

کرابی مجموع دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد سبزوار را بالغ بر 3 هزار دانش‌آموز دانست و یادآور شد: حدود 900 دانشجو نیز تحت پوشش این کمیته هستند.

وی با بیان اینکه تعداد دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام(ره) سبزوار از چند استان کشور نیز بیشتر است ادامه داد: 50 درصد این دانشجویان غیر بومی هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سبزوار گفت: این مرکز تنها به عنوان یک مرکز استراحت و نگه‌داری بچه‌ها نیست، بلکه یک مرکز نخبه‌پروری است.

وی افزود: در این مرکز دانش‌آموزان نخبه تحت پوشش کمیته امداد، شناسایی می‌شوند و در یک پرسه زمانی با استفاده از مربیان متعهد و مجرب و نیز اساتید با تجربه، استعدادهای آنان را شکوفا می‌کنیم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول