اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور دریافت وام مشاغل خانگی

545 مددجوی کمیته امداد نرماشیر به بانک معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته امداد شهرستان نرماشیر گفت: 545 خانوار زیر پوشش کمیته امداد شهرستان نرماشیر برای دریافت وام مشاغل خانگی به بانک‌ها معرفی شدند.

545 مددجوی کمیته امداد نرماشیر به بانک معرفی شدند

رضا  موحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بم اظهار داشت: تا‌کنون 545 خانوار در شهرستان نرماشیر برای دریافت وام ‌مشاغل خانگی به بانک‌های عامل معرفی شده و تشکیل پرونده متقاضیان همچنان ادامه دارد.

وی بیان داشت: در بخش مشاغل خانگی 200 سهمیه به کمیته امداد نرماشیر اختصاص داده شده بود، اما با توجه به استقبال بی‌نظیر مددجویان تا‌کنون 543 خانوار به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

موحدی از اختصاص 26 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار در این زمینه خبر داد و گفت: سقف وام مشاغل خانگی 5 میلیون تومان است که مددجویان می‌توانند با استفاده از آن شغلی را برای خود در نظر بگیرند.

مسئول کمیته امداد شهرستان نرماشیر به پرداخت وام‌های کار‌انگیزی‌، توان‌افزایی و خود‌کفایی در راستای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مددجویان‌ زیر پوشش این نهاد اشاره و تصریح کرد: تا‌کنون 16 میلیارد و 875 میلیون ریال وام به مددجویان پرداخت شده است.

به گزارش فارس، 2 هزار و 947 مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نرماشیر هستند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول