اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران در مجلس:

اجرای نامناسب قانون هدفمندی یارانه‏ها برخی مراکز تولید را دچار آسیب کرد

خبرگزاری فارس: نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس با ابراز ناخرسندی از برپا نشدن نمایشگاه "تطبیق تولیدات داخلی و خارجی" گفت: با اجرای نامناسب قانون هدفمندی یارانه‏ها برخی مراکز تولیدی دچار آسیب شده است.

اجرای نامناسب قانون هدفمندی یارانه‏ها برخی مراکز تولید را دچار آسیب کرد

لاله افتخاری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر کارگاه‏ها و تولیدی‏هایی وجود دارد که به دلیل نبود حمایت لازم و اجرایی نشدن دقیق قانون هدفمندی یارانه‏ها از سوی دولت دچار آسیب شده‏اند.

وی ادامه داد: بخشی از قانون هدفمندی یارانه‏های مصوب مجلس شورای اسلامی، حمایت از تولید داخلی را هدف قرار داده بود که متاسفانه این مهم با افزایش بهای حامل‏های انرژی، دیگر مشکلات پیش رو و پرداخت نشدن کامل بسته‏های حمایتی، تولیدی‏ها را با مشکلاتی مواجه ساخته است.

افتخاری اضافه کرد: اگر تولید ملی جایگاه واقعی خود را پیدا کند و توجه کافی از سوی افراد بدان معطوف شود؛ بی‏شک علاوه بر توسعه کارآفرینی می‏توان از تعطیلی کارگاه‏های تولیدی نیز جلوگیری به عمل آورد.

*برپا نشدن نمایشگاه "تطبیق تولیدات داخلی و خارجی"

رئیس فراکسیون حمایت از نخبگان، نوآوران و مخترعان مجلس شورای اسلامی در ادامه از برپا نشدن نمایشگاه تطبیق تولیدات داخلی و خارجی ابراز ناخرسندی کرد.

وی تصریح کرد: فراکسیون حمایت از نخبگان، نوآوران و مخترعان مجلس شورای اسلامی پیش از این در برنامه‏ریزی‏های خود طرح برپایی نمایشگاه تطبیق تولیدات داخلی و خارجی را مطرح کرده بود.

افتخاری اضافه کرد: طبق وعده مسئولان امر قرار بود تا این مهم با اختصاص بودجه‏های لازم در سال 90 صورت اجرایی به خود گیرد؛ اما با کمال تاسف مقدمات تخصیص این اعتبارات با وجود تصویب آن ممکن نشد.

رئیس فراکسیون حمایت از نخبگان، نوآوران و مخترعان مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی‏های این نمایشگاه گفت: مقایسه‏ای بین کیفیت، قیمت و خصایص تولیدات داخلی و خارجی از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه بود.

وی ادامه داد: ارائه آخرین دستاوردهای مخترعان و نوآوران ایرانی، ایجاد علاقه در مردم برای استفاده از کالاهای ایرانی، جلب حمایت سرمایه‏گذاران در تولیدات داخلی و .. از دیگر اهداف مورد پیگیری در برگزاری این نمایشگاه بود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول