اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه ریگان:

تولید ملی ادامه‌ دهنده جهاد اقتصادی است/ سال 90 سال عزت و افتخار ملت ایران بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ریگان گفت: تولید ملی ادامه ‌دهنده جهاد اقتصادی است و ملت و دولت در سال جاری گام‌های بلند و استواری برای پیشرفت ایران اسلامی بر می‌دارند.

تولید ملی ادامه‌ دهنده جهاد اقتصادی است/ سال 90 سال عزت و افتخار ملت ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام جعفر ریگانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: خداوند با خلقت بهار به انسان این فرصت را داده است تا در اسرار آفرینش بیندیشد و بهار به بشریت درس خداشناسی، معاد، رشد و تکامل را ارائه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: صله‌رحم و عیادت از بیماران در ایام نوروز از جمله فعالیت‌هایی است که به آن سفارش زیادی شده است.

ریگانی با بیان اینکه سال گذشته سال عزت و افتخار ملت و دولت ایران بود، افزود: در این سال استکبار، امریکا و انگلیس تمام توان خود را برای به زانو در آوردن ملت ایران به کار گرفتند، اما ملت ایران با تمام این هجمه‌ها و تهدیدها در دنیا خوب درخشید و نسبت به اول انقلاب از درخشندگی خاصی برخوردار شد.

امام جمعه موقت ریگان گفت: اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها از جمله مجاهدت‌ها و تلاش‌های دولت و ملت ایران بود که دشمنان خارجی و داخلی با نواختن طبل‌های خود در راستای ایجاد تفرقه بین دولت و مردم، سعی داشتند تا این طرح را برای مردم بد جلوه دهند، اما هم‌فکری دولت و همراهی ملت تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد و این طرح با موفقیت بزرگی اجرا شد.

ریگانی ابراز داشت: یک سال از اجرای مناسب قانون هدفمندی یارانه‌ها گذشت و ما با اجرای این قانون در زمینه بنزین خودکفا شدیم و به زودی این محصول را به دیگر کشورها صادر می‌کنیم.

وی تصریح کرد: ایران یک سال گذشته در زمینه اقتصادی از رتبه 23 دنیا به 17 رسیده است و در این مدت در زمینه علمی به جایگاهی رسیدیم که دانشمندان جوان ما هواپیمایی بدون سرنشین امریکا را به زمین نشاندند.

ریگانی به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و افزود: تولید ملی ادامه دهنده جهاد اقتصادی است و ملت و دولت در پیشرفت ایران اسلامی گام‌های بلند و استواری بر می‌دارند.

امام جمعه موقت ریگان ابراز داشت: استادان و معلمان در سال تولید ملی دانش‌آموزان و دانشجویان را به درجاتی برسانند که در تولید خودکفا شویم.

ریگانی به 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران اشاره و بیان کرد: دولت‌های قبلی به مردم احترام نمی‌گذاشتند و این امر سبب شد تا امام راحل پیشنهاد قانون اساسی مبنی بر جمهوری اسلامی ایران را مطرح کردند که 98.2 درصد به جمهوری اسلامی رأی مثبت دادند.

وی عنوان کرد: 13 فروردین روز طبیعت است و ما باید سعی کنیم در حفظ طبیعت کوشا باشیم.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول