اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هشترود:

حمایت از تولید ملی، برنامه‌ریزی جهادی می‌خواهد /گرایش به تولید ملی لازمه خودکفایی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه هشترود با بیان اینکه سال تولید ملی حمایت ازکار و سرمایه ایرانی ادامه سال جهاد اقتصادی است، گفت: حمایت از تولید ملی، برنامه‌ریزی جهادی می‌خواهد.

حمایت از تولید ملی، برنامه‌ریزی جهادی می‌خواهد /گرایش به تولید ملی لازمه خودکفایی است

حجت الاسلام سید سعید رشادی امروز در گفت‌وگو با فارس در هشترود اظهار کرد: : نامگذاری سال 91 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی ادامه راه سال جهاد اقتصادی است. مدیران و مسئولان کشوری هم باید بر تلاش تولید ملی و ایجاد اشتغال برای جوانان تلاش کنند

رشادی رونق بخشیدن به تولیدات داخلی و ملی، را ضروری دانست و افزود: این کار باعث خودکفایی در تمام عرصه‌ها خواهد شد.

رشادی افزود: دشمنان ایران اسلامی با نام تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی شکست سنگینی خواهند خورد.مردم باید با مصرف تولیدات داخلی و سرمایه‌گذاری در کشور به پیشرفت اقتصادی کشور کمک کنند و دشمنان را بر ادامه راه تحریم ها خنثی می‌کند.

امام جمعه هشترود تصریح کرد: بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال 91 و انتخاب شعاری برای امسال برخاسته از یک نگاه و تحلیل دقیقی است که ایشان هر سال از مسائل، ضرورت‌ها و نیازهای کلی کشور دارند و براساس آن این شعار محوری را انتخاب می‌کنند. 

رشادی گرایش مردم به استفاده از کالاهای تولید داخل و تحریم کالاهای خارجی را لازمه رشد و تولید اقتصادی در کشور دانست، گفت: تحقق کامل، اصولی و صحیح پیام رهبری عزت واقعی را برای ملت به ارمغان خواهد آورد.

انتهای پیام/خ۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول