اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ارومیه:

تحقق "رونق تولید ملی" بسترسازی می‌خواهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ارومیه گفت: لازمه تحقق یافتن عنوان "رونق تولید ملی" بسترسازی در جامعه است.

تحقق "رونق تولید ملی" بسترسازی می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد فخری در جمع نمازگزاران در ارومیه اظهار داشت: در سال جاری مسئولیت سنگینی بر دوش مسئولان قرار گرفته است زیرا باید در راستای رشد تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بسترسازی انجام دهند.

وی تصریح کرد: چنانچه عنوان مذکور طبق فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری در جای جای جامعه اسلامی ما تحقق پیدا کند به تدریج شاهد بهبود وضع معیشتی اقشار مختلف جامعه خواهیم بود ولی برای عملی شدن این موضوع تک تک آحاد جامعه باید برنامه‌‌ریزی کنند و کمر همت ببندند.

این مسئول با اشاره به اینکه هم‌اکنون در روزهای نخست سال 1391 قرار گرفته‌ایم گفت: برای اینکه کشورمان در عرصه منطقه‌ای و جهانی همچون سال‌‌های گذشته یک چهره مقتدر داشته باشد می‌طلبد امسال هم مانند سنوات گذشته عمل به فرمایشات عالمانه رهبری، قرار گرفتن در خط راستین شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی را مورد توجه قرار دهیم.

وی سال 90 را سالی سرشار از موفقیت‌های سیاسی و اجتماعی برای ملت ایران دانست و خاطر نشان کرد: دشمنان نظام برای دلسرد کردن ملت از مسئولان به تبلیغات مخرب دست زده‌اند ولی با این وجود راهپیمایی 22 بهمن ماه و انتخابات مجلس با حضور حداکثری اقشار مختلف برپا شد.

امام جمعه موقت ارومیه وفات آیت‌الله قره‌باغی را برای هم‌وطنان و جامعه اسلامی ضایعه‌ای اسفبار قلمداد کرد و اظهار داشت: آیت‌الله سید علی‌اکبر قره‌باغی یکی از چهره‌های علمی و قرآنی برجسته در کشورمان بودند که برای به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی و نهادینه شدن فرهنگ اسلامی بعد از انقلاب تلاش زیادی کردند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول