اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

تولید ملی با ارتقای کیفیت توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: تولید ملی را ارتقای کیفیت و همچنین ارجح دانستن مطالبه مشتری و خریداران توسعه واقعی پیدا می‌کند.

تولید ملی با ارتقای کیفیت توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعد‌الله رئیس ساداتی پیش از ظهر امروز در جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی در کوثر اظهار داشت: در تحقق پیام نوروزی مقام معظم رهبری کار گروه‌های تخصصی برای تقویت تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌گذاری داخلی فعال می‌شود تا به صورت اساسی معضلات و مشکلات این بخش‌ها برطرف شده تا تولید ملی رونق گرفته و اشتغال و باروری اقتصاد تحقق پیدا کند.

وی با بیان اینکه در تولید ملی باید مؤلفه توجه به کیفیت و مشتری‌مداری اصل قرار گیرد، تصریح کرد: ما زمانی می‌توانیم تحریم‌ها را دور بزنیم که برای مصرف کالای ایرانی رغبت ایجاد کرده و فرهنگ صحیح استفاده از آن را در جامعه تسری دهیم.

فرماندار شهرستان کوثر یادآور شد: نامگذاری امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در ادامه سال جهاد اقتصادی بیانگر تدبیر داهیانه معظم له و توجه به ضروریات کشور است.

رئیس ساداتی بیان داشت: استقبال از کالای تولید داخل باید به عنوان یک ارزش مهم از سوی مشتریان و مصرف‌کنندگان مورد توجه قرار بگیرد تا بتوان به بهترین نحو با کالاهای خارجی به رقابت پرداخت.

این مسئول ادامه داد: ایران اسلامی به لحاظ امکانات زیربنایی، نیروی کار و توان فنی دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است که با به کار‌گیری این ظرفیت‌ها جمهوری اسلامی می‌تواند علاوه بر حل مشکلات واحدهای تولیدی و اشتغال کشور، با اقتدار در بازار‌های جهانی با کشورهای پیشرفته رقابت کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان کوثر تصریح کرد: همه به نوبه خود وظیفه دارند تا با ترویج استفاده از تولیدات داخلی، زمینه لازم را با فرهنگ‌سازی که انجام می‌شود به سرانجام برسانند.

رئیس‌ساداتی حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تلاش برای رونق تولیدات ملی را زمینه‌ساز رونق اقتصادی، صنعتی و کشاورزی در داخل کشور دانست.

وی با اشاره به این که شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی جامع است، افزود: حمایت از کار از دغدغه‌های اصلی دولتمردان در سال‌های گذشته بود که امسال این موضوع شدت بیشتری به خود خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان کوثر تحقق اقتدار حقیقی که از سوی مقام معظم رهبری بر آن تاکید شده را در گرو توجه بیشتر به تولیدات داخلی و صادرات آن عنوان کرد و گفت: اشتغال پایدار بر مبنای تولیدات صادرات محور به وجود می‌آید که باید تمام تمرکزمان بر این مسئله معطوف شود.

رئیس‌ساداتی اذعان داشت: در شعار امسال هم بحث خودکفایی و هم تامین نیازهای داخلی کشور مد نظر قرار دارد و این امر موجب اعتلای هر چه بیشتر کشورمان در زمینه‌های مختلف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،این مسئول در پایان سخنان خود خواستار همت و عزم جدی مردم و مسئولان برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری شد تا چالش‌های پیشروی اشتغال و اقتصاد مرتفع شود.

انتهای پیام/ن۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول