اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پل سفید:

مسئولان جامعه را به سوی حمایت از تولید ملی هدایت کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه پل سفید گفت: مسئولان باید جامعه را به سوی حمایت از تولید ملی و سرمایه و کار ایرانی هدایت کنند.

مسئولان جامعه را به سوی حمایت از تولید ملی هدایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام احمد قربانی صبح امروز در جلسه ستاد نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با توجه به شرایط جامعه، آینده‌نگری و توجه دادن به مردم و مسئولان اقدام به نامگذاری سال‌ها در پیام نوروزی می‌کنند، گفت: انتخاب نام امسال به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیانگر لزوم حمایت عمومی از تولید و خودکفایی اقتصادی است.

وی با بیان اینکه مردم به رهبری اعتماد کامل دارند، گفت: حضور گسترده و وحدت‌بخش در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی بیانگر آن است که هرگاه رهبر معظم انقلاب بر نکته‌ای تاکید داشته باشند مردم نیز برای اجرایی شدن خواسته رهبری در صف اول ایستاده‌اند.

وی خواستار توجه عملی مسئولان برای اجرایی شدن خواسته‌های رهبری شد و خاطرنشان کرد: اکثریت مسئولان دارای تعهد دینی و انقلابی و گوش به فرمان رهبری هستند و برخی دیگر از مسئولان باید تلاش بیشتری برای عمل کردن به وظایف‌شان داشته باشند.

امام جمعه پل سفید افزود: مسئولان باید جامعه را به سوی حمایت از تولید ملی و سرمایه و کار ایرانی هدایت کنند.

قربانی به برکات خودکفایی اقتصادی اشاره کرد و گفت: قوی‌تر شدن قدرت سیاست خارجی و پویایی و ابتکار داخلی و افزایش رفاه و معیشت، از برکات حمایت از تولید ملی است.

وی حمایت بیشتر از اقتصاد سنتی و تلاش برای پویایی اقتصاد کوچک را در راستای حمایت از تولید ملی توصیف کرد و گفت: اقتصاد سنتی نیز جزیی از اقتصاد ملی و در افزایش تولید ملی موثر و کارساز است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول