اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیله‌سوار در مجلس:

سال تولید ملی نمایشگر ناکامی استکبار است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بیله‌سوار و پارس‌آباد در مجلس گفت:‌ سال تولید ملی نمایش حقیقی اقتدار نظام و ناکامی استکبار جهانی در تحریم‌های اقتصادی ایران خواهد بود.

سال تولید ملی نمایشگر ناکامی استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل وکیل سپه پیش از ظهر امروز در دیدار مردمی خود در شهر بیله‌سوار اظهار داشت:‌ در حالی که در ماه‌های اخیر شاهد حرکت‌ها و توطئه‌های متعدد استکبار علیه نظام اسلامی بودیم رهبر معظم انقلاب در یک تیز‌بینی واقعی امسال را به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامیدند تا تکلیف دستگاه‌ها و مسئولان در پشتیبانی از این حرکت مبرهن باشد.

وی با یادآوری اینکه در سال جهاد اقتصادی دستاوردهای خوبی نصیب کشورمان شد و امسال نیز در تداوم این شعار مجلس آماده همکاری با دولت در بستر‌سازی برای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی است، خاطرنشان کرد: چند سال متمادی است که رهبر انقلاب با درک شرایط جهانی و موقعیت کشورمان بر تحقق اهداف اقتصادی تاکید دارند تا زمینه برای شکوفایی بهتر و بیشتر فراهم شود و این حرکت‌ها و اقدامات نیاز به حمایت همه جانبه از سوی مردم و مسئولان دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های بیله‌سوار و پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجلس به یقین بعد از پایان تعطیلات و در فرصت باقیمانده از عمر قانونگذاری خود در دور هشتم سعی وافری می‌کند تا با تصویب مقررات و قوانین خاص از این پیام حقیقی حمایت کرده و بستر‌ساز رفاه اجتماعی و خود‌اتکایی ملی باشد.

سپه اعتراف به شکست از سوی دشمنان را نشانه حرکت مدبرانه دولت و مجلس در سال جهاد اقتصادی توصیف کرد و افزود: اگر امروز آمریکا به شکست خود معترف است و اروپا از تحریم نفتی ایران سرخورده می‌باشد نشانه روشنی از حرکت درست ملت ایران در رسیدن به دستاورد‌ها و حرکت‌های عظیم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل وی گفت:‌ ما هرگز تمایل به قطع رابطه با کشورها را نداریم اما اگر کشوری با دسیسه‌چینی و توطئه بخواهد اجحافی را به حق و حقوق ملت روا بدارد به هیچ وجه کوتاه نیامده و سیلی محکم به او می‌زنیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد:‌ تولید ملی با تقویت مولفه‌های سرمایه‌گذاری درست و بهینه قابل تحقق و گسترش است و الگوی شایسته ما می‌تواند تکیه بر توانمندی‌های داخلی باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل سپه در پایان وظیفه و رسالت دولت را سنگین‌تر از مجلس در ایجاد فرصت‌های کار و سرمایه داخلی توصیف کرد و اظهار داشت:‌ اگر همه دستگاه‌ها به تکلیف خود درست و دقیق عمل کنند و فضای کسب و کار و سرمایه‌گذاری داخلی را با اطمینان و آرامش بیشتر فراهم آوردند در سایه خرد جمعی قادر خواهیم بود چرخه‌های اقتصادی کشورمان را رونقی مضاعف ببخشیم.

انتهای پیام/ک10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول