اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه 4 سازمان بازرسی کشور:

حمایت از تولید داخل عامل افزایش درآمد ملی است

خبرگزاری فارس: رئیس منطقه 4 سازمان بازرسی کشور گفت: با حمایت از تولیدکننده داخلی می‌توان سرمایه‌های صرف شده در واردات کالاها را به حمایت از کالاهای داخلی اختصاص و درآمد ملی را افزایش داد.

حمایت از تولید داخل عامل افزایش درآمد ملی است

اکبر عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: منطقه 4 سازمان بازرسی شامل استان‌های همدان، کردستان، لرستان، کرمانشاه، ایلام و قزوین است که در خصوص عملکرد و رقابت درون سازمانی در شش ماهه دوم سال گذشته به رتبه دوم کشور دست پیدا کرد.

وی در خصوص نامگذاری امسال با عنوان حمایت از تولید ملی، سرمایه و کار ایرانی اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری همواره راهگشا و جهت‌دهنده است و این پیام را به مردم و مسئولان می‌رساند که همگی باید در حمایت از تولید ملی، سرمایه و کار ایرانی همکاری کرده و در این راستا از هیچ کوششی مضایقه نکنیم.

رئیس منطقه 4 سازمان بازرسی کشور خاطرنشان کرد: اداره کل بازرسی همدان نیز در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری وظیفه دارد تا از سرمایه‌گذاران ایرانی، نیروی کار موجود و اشتغال‌های ایجاد شده حمایت و کارآفرینان و سرمایه‌داران را در راستای افزایش تولید ملی و ارتقای کیفیت محصولات داخلی مورد توجه ویژه قرار دهد.

وی حمایت از کارآفرینان و تولیدات داخلی را بسیار مهم خواند و اظهار کرد: با حمایت از تولیدکنندگان داخلی می‌توانیم سرمایه‌های صرف شده در خصوص واردات کالاهای خارجی و حمایت از تولید سایر کشورها را به حمایت از کالاهای داخلی و تولیدکنندگان بومی اختصاص دهیم و با این روش اشتغال‌زایی و درآمد ملی را افزایش دهیم.

عابدی خطاب به تمام مدیران اجرایی استان حمایت ویژه آنان را از اشتغال و نیروی کار ایرانی خواستار و افزود: نظارت بر حسن جریان امور از موارد مهمی است که به همراه قانون ارتقای سلامت اداری که اخیراً ابلاغ شده در سال جاری مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد.

وی تأکید کرد: اجرای این قانون در کشور می‌تواند ظرفیت‌های خوبی را برای حمایت از نیروی کار ایرانی و تولید ملی فراهم کرده و به شاخص‌های سلامت اداری و ارتقای این سلامت اداری در راستای خدمت‌گزاری به مردم منطقه و استان کمک شایانی کند.

رئیس منطقه 4 سازمان بازرسی کشور بخشی از شاخص‌های سلامت اداری را شامل عدم شکایات علیه دستگاه‌های اداری، رضایت‌مندی بهره‌گیران از خدمات دستگاه‌ها و ادارات استان، رعایت قانون و مقررات اجرایی در ادارات و ارائه بی‌نقص خدمات اداری به ارباب‌رجوع‌ها عنوان و افزود: این شاخص‌ها می‌تواند بیانگر عملکرد مطلوب و یا عدم فعالیت مورد نیاز شهروندان در ادارات باشد.

وی در پایان از مسئولان کشوری خواست تا از واردات بی‌رویه کالاهای خارجی خودداری کرده و فرصت لازم را برای تولیدکنندگان داخلی به منظور تولیدات بهینه و اشتغال جوانان ایجاد کنند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول