اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد بویین‌زهرا:

مستکبران در سراشیبی تند اضمحلال قرار گرفته‌اند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بویین‌زهرا گفت: حکومت‌های فاسد و مستکبر در سراشیبی تند سقوط و اضمحلال قرار گرفته‌اند.

مستکبران در سراشیبی تند اضمحلال قرار گرفته‌اند

ناصر ایزدفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا ضمن قدردانی از حماسه‌سازی ملت ایران در انتخابات مجلس نهم اظهار کرد: اصول و گفتمان‌های اساسی انقلاب اسلامی با مشارکت بالای مردم در انتخابات پرشور 12 اسفند تداوم یافت.

وی افزود: قدرت جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در میزان پایبندی و اعتماد مردم به حضور در صحنه‌های عمومی حمایت از انقلاب است و در انتخابات پرشور مجلس شورای اسلامی که یکی از همان صحنه‌ها بود، مردم یک بار دیگر بر اقتدار و اعتماد خود به جمهوری اسلامی مهر تأیید زدند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بویین‌زهرا با اشاره به تلاش‌های گسترده دشمنان و بدخواهان نظام برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در امر انتخابات تصریح کرد: مردم کشور ما همواره از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار حکومت اسلامی نشان داده‌اند که در همراهی و پشتیبانی از اسلام و آرمان‌های جاودانه امام خمینی(ره) از هیچ تهدیدی هراس نداشته و در مسیر منویات ولایت فقیه گام نهاده‌اند.

ایزدفر در ادامه با تشریح پیام‌های مهم انتخابات پرشور مجلس نهم برای استکبار و دشمنان ملت خاطر نشان کرد: به طور قطع و یقین با حضور گسترده و تمام عیار مردم در پای صندوق‌های رأی پاسخی کوبنده و دردناک به توطئه‌چینی‌های آمریکا و هم‌پیمانانش در مسائل داخل و خارجی نظام داده شد.

وی همچنین با بیان اینکه ملت ایران تاکنون عرصه‌های سخت و دشواری را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند، اذعان کرد: بنیه قوی اعتقادی و دینی مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی عامل اصلی تمامی پیروزی‌ها و رستگاری‌های جاودانه آنها بوده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بویین‌زهرا با بی‌ثمر خواندن تحریم‌های اخیر چند کشور اروپایی علیه ایران عنوان کرد: ملت ایران با یک حضور بی‌مانند و حیرت‌انگیز در انتخابات بار دیگر ثابت کرد که به نظام اسلامی اطمینان کامل دارد و همچنین تمامی تحریم‌ها و تهدیدهای استکبار و دول غربی علیه کشور را در برابر اقتدار خود بی‌فایده و حقیر می‌دانند.

ایزدفر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برچیدگی تدریجی نظام‌های سلطه در سراسر جهان و ظهور اسلام ناب در بین ملت‌ها تصریح کرد: با نگاهی ساده به تحولات و رخدادهای اخیر یک ساله در جهان و همچنین موج بیداری اسلامی به راحتی می‌توان دریافت که حکومت‌های فاسد و مستکبر در سراشیبی تند سقوط و اضمحلال قرار گرفته‌اند.

وی همچنین با بیان ویژگی‌ها و شاخصه‌های اصلی جمهوری اسلامی نسبت به نظام‌های رایج در جهان اظهار کرد: مهم‌ترین اصل متفاوت بودن حکومت اسلامی کشور ما اسلامی و همچنین مردم‌سالار بودن آن نسبت به نظام‌های سیاسی دیگر است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بویین‌زهرا در پایان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌ها و بخش‌های مختلف تصریح کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی علم و گسترش آن در کشور همواره از سوی رژیم شاهنشاهی مورد تحقیر قرار می‌گرفت ولی از بدو شکل‌گیری انقلاب اسلامی کشور در مسیر توسعه و پیشرفت همراه با اقتدار قرار گرفت.

انتهای پیام/و۱۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول