اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی وزارت کشور تاکید کرد

چشم امید بیداری اسلامی به انتخابات ایران

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: در حال حاضر چشم امید خیزش‏ها و بیداری اسلامی در منطقه و جهان به چگونگی حضور مردم ایران در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی است.

چشم امید بیداری اسلامی به انتخابات ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران محمدعلی پورموسوی در همایش "حضور حداکثری در انتخابات نهم" که با حضور مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران، فرماندار شهرستان دماوند، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و به همت جهاد کشاورزی دماوند برگزار شد اظهار کرد: انقلاب اسلامی در عرصه‏های جهانی توفیقات ارزشمند بسیاری را کسب کرده است.

وی ادامه داد: یکی از این توفیقات موفقیت در انتقال مفاهیم ناب و مقدس انقلاب اسلامی به نسل امروز ملل شرق و غرب جهان است.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور ادامه داد: بر اساس سخنان بسیاری از نظریه‏پردازان غربی آنچه در قلب نظام سرمایه‏داری به عناوین مختلف و اغلب اقتصادی روی می‏دهد، دارای نمونه و رعشه‏هایی از انقلاب اسلامی ایران است.

پورموسوی اضافه کرد: مطالبات مردم حاضر در میادین و معابر عمومی کشورهای مختلف جهان در ابعاد مختلف نظیر عدالت‏گستری و ظلم‏ستیزی، همه از مصادیق نزدیکی این جنبش‏های مردمی به انقلاب اسلامی ایران است.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور افزود: حال چه ما بگوییم و چه نگوییم، تحولات دو سال اخیر جهان برگرفته از تاثیرات شگرف پایمردی و ایستادگی شهدای گلگون‏کفن، سخنان خداجویانه مردم این مرز و بوم اسلامی و قدرت معنوی رهبری معظم انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: شاید نحوه گفتمان در خیزش‏های منطقه و جهان با انقلاب اسلامی دارای وجه تمایزهایی باشد؛ اما در همه آنها شعار، خواسته، زبان، نشانه، المان و سایر مصادیق مشابه با حرکت سال 57 خورشیدی مردم ایران دیده می‏شود.

پورموسوی افزود: همان قدرتی که در ایران موجبات سرنگونی نظام ستم‏شاهی را فراهم ساخت، امروز دیکتاتورهای خودکامه وابسته با دستگاه استکبار شرق و غرب را یک به یک به زباله‏دانی تاریخ رهنمون می‏سازد.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور، جهان را در مسیر نیل به برهه جدیدی از تاریخ خواند و افزود: در حال حاضر مسیر همه جامعه جهانی، تحول در آینده‏ای نزدیک را نشان می‏دهد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام عظمای ولایت خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که "جهان در یک پیچ جدی است؛ آینده منطقه اسلامی خواهد بود".

پورموسوی کارنامه خصمانه دشمن را روشن خواند و افزود: دشمن نه تنها در این 33 سال بلکه بسیار پیش از این سه دهه، دشمنی خود با بیداری مردم ایران اسلامی را آغاز کرده بود.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور تصریح کرد: کارنامه ذلت‏بار استکبار جهانی و ایادی منطقه‏ای آن در زمینه‏های مختلفی نظیر جنگ تحمیلی، اعمال تحریم‏های اقتصادی، دسیسه‏های خراب‏کارانه، تحریک قومیت‏های داخلی، جریان‏های سیاسی و ... کاملا روشن و آشکار است.

وی با اشاره به ترور دانشمندان هسته‏ای توسط دستگاه‏های صهیونیستی خاطر نشان کرد: شهادت برای این مردم شهادت‏طلب نه تنها سخت نیست؛ بلکه عزتی بزرگ شمرده می‏شود.

پورموسوی ادامه داد: اما به مسلخ کشاندن جوانان دانشمند این مرز و بوم اسلامی توسط دستگاه‏های سی.آی.ای و موساد برای همه ما سخت و دشوار است.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول