اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

شهاب: حرکت نمایندگان باید ایجابی باشد / حضو حداکثری مردم بیداری اسلامی را تقویت می‌کند

خبرگزاری فارس: مشاور سابق حقوقی فرماندار بیرجند و عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند گفت: رعایت اصول اخلاقی، سلامت علمی، عملی و نفسانی از ویژگی‌های یک نامزد برگزیده است.

شهاب: حرکت نمایندگان باید ایجابی باشد / حضو حداکثری مردم بیداری اسلامی را تقویت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد هادی شهاب از اساتید برجسته دانشگاه بیرجند و برادر ارشد شهید شهاب که سابقه مشاور حقوقی فرماندار بیرجند را در پرونده دارد در راستای نشست‌های انتخاباتی سرپرستی خبرگزاری فارس خراسان جنوبی به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه انتخابات پرداخت.

محمد هادی شهاب اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های انتخابات ایران مشارکت حداکثری مردم بوده است و همین سبب شده که پشتوانه مستحکمی داشته باشیم.

وی بیان کرد: چون نظام ما نظام متکی به آرای مردم است بنابراین حضور مردم و مشارکت حداکثری آنها در این انتخابات نقش مهمی ایفا می‌کند.

مدیر گروه معارف و عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند ادامه داد: اعتقاد به مبانی و اصول اسلام، اصل ولایت مطلقه فقیه، التزام عملی به آن و قانون اساسی کشور جمهوری اسلامی ایران، کارایی عملی و آشنایی با قوانین و مقررات و همچنین آشنایی با منطقه‌ای که در آن کاندید شده‌اند از ویژگی‌های یک نامزد است.

شهاب یادآور شد: تعهد و التزام به اصول اخلاقی و رعایت آنها در صحنه عمل و در مجموع داشتن سلامت علمی، عملی و نفسانی در راستای ایفای وظایف از جمله مواردی است که یک کاندید باید با خودش به همراه داشته باشد.

مدیر گروه معارف و عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند تصریح کرد: جامعه امروز ما بیش از هر چیز به همدلی، وحدت و حل مسائل و مشکلاتی که به علل مختلف فرا روی جامعه است، نیاز دارد و کاندیداها باید سعی کنند در این راستا گام بردارند.

شهاب افزود: حرکت نمایندگان باید ایجابی باشد و با رفتار و عمل خود این اطمینان را به جامعه بدهند که آنها در پی به دست آوردن کرسی مجلس نیستند و برای به دست آوردن قدرت دست به هر کاری نمی‌زنند.

وی اظهار داشت: انتخابات ایران با توجه به موقعیت خاصی که در منطقه و جهان دارد بیشتر مورد توجه همگان است و حضور حداکثری موجب تقویت روحیه کسانی است که در راستای بیداری اسلامی تلاش می‌کنند.

مدیر گروه معارف و عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند تصریح کرد: با توجه به اینکه تحلیل و پیش‌بینی‌های رسانه‌ای بیگانه تا به حال بارها مورد راست‌آزمایی واقع شده است و مردم به نادرستی ادعاهای آنها پی برده‌اند، به نظر می‌آید که این دفعه هم تلاش‌های آنان به نتیجه نخواهد رسید.

شهاب ادامه داد: به هر حال آنها نهایت سعی و تلاش خود را در تحریم انتخابات ایران و جلوگیری از حضور مردم انجام خواهد داد ولی جامعه نشان داده که کار خودش را می‌کند.

وی یادآور شد: دانشجویان به عنوان قشر فعال جامعه معمولا در صحنه‌های اجتماعی پررنگ‌تر و فعال‌تر حضور می‌یابند، بنابراین در این انتخابات هم آنها حضور پررنگی خواهند داشت.

مدیر گروه معارف و عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند اظهار داشت: امید است همگان با تکیه بر خدای متعال یک بار دیگر در صحنه انتخابات حضور یافته و زمینه یأس دشمنان و امیدواری جامعه خود را با حضور آگاهانه رقم بزنیم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول