اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایی:

بیداری اسلامی برگرفته از گفتمان امام راحل است

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایی در اردبیل گفت: بیداری اسلامی که امروز به یک زلزله واقعی در قرن معاصر تبدیل شده است، نتیجه گفتمان امام راحل و اندیشه پاک مردم ایران است.

بیداری اسلامی برگرفته از گفتمان امام راحل است

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور حقیقت‌پور عصر امروز در جمع اهالی محله حافظ اردبیل در مسجد این محله اظهار داشت: با گذشت تنها 33 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز حرکت ملت ایران به مدل و الگوی مردم آزادیخواه جهان تبدیل شده و کمتر کسی است که نداند نتیجه این حرکت تضعیف و تزلزل جبهه کفر است.

وی در ادامه تصریح کرد: در کمتر از یک سال از این رخداد عظیم ملت ایران به اسوه مقاومت و پایداری تبدیل شده و ملت‌های مختلف جهان اسلام با سرمشق قرار دادن اندیشه آرمانی ملت ایران رو به سوی قله‌های پیشرفت و ترقی در حرکت هستند.

حقیقت‌پور خاطر نشان کرد: در چنین اوضاع و احوالی که علاوه بر بیداری اسلامی جنبش ضد سرمایه‌داری وال‌استریت نیز آمریکا و ایادی دست نشانده او را به چالش واقعی کشانده است در حقیقت خبر از پایان حاکمیت نظام سرمایه‌داری می‌دهد که در آن بوی تنفر از جاهلان زمان به مشام می‌رسد.

این مسئول اضافه کرد: آنهایی که سعی می‌کنند امروز این واقعیت را انکار کنند که انقلاب و مجاهدت ملت ایران با تکیه بر تفکر و گفتمان امام راحل به ثمر واقعی نشسته است به دنبال هیاهو و برخی تنش‌آفرینی هستند تا شاید نقش این الگوپذیری را بی‌هویت جلوه دهند.

وی در ادامه گفت: ‌در چنین اوضاع و شرایطی مردم ما در روز جمعه این هفته یک بار دیگر آرمان اصیل خود را میدان‌داری کرده و اجازه نمی‌دهد برخی‌ها به عرصه انتخابات و حضور مردم چپ نگاه کنند.

به گزارش فارس، استاندار سابق اردبیل شکل‌گیری مجلس کارآمد و ولایی را در نتیجه خرد جمعی و اندیشه زلال توصیف کرد و ادامه داد:‌ ما به مجلس الهام‌بخش در انقلاب‌های منطقه‌ای نیاز داریم که سر تیتر آن مردم‌سالاری، استکبارستیزی و بالاتر از همه ولایتمداری باشد.

کاندیدای مجلس نهم افزود: برخلاف تصور عده‌ای که سعی می‌کنند ابهت مجلس را بشکنند جایگاه مجلس در قانون‌گذاری حفظ استقلال کشور در تمام جنبه‌ها یک حقیقت غیر قابل انکار است و مردم ایران در 12 اسفند از این کیان و حیثیت و ابهت دفاع می‌کنند.

حقیقت‌پور ایستادگی ملت ایران را در سه دهه گذشته غیرقابل انکار توصیف کرد و اظهار داشت: اگر ملت ما در برابر اندیشه پلید کفر کرنشی نکرده است به دلیل ماهیت انقلابی این ملت است که فضا را برای دشمنان ناامن و غیر قابل تحمل کردند.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایی در ادامه سخنان خود با یادآوری این‌که حضور حداکثری مردم در روز انتخابات داغ ننگینی بر پیشانی جبهه استکبار می‌باشد، تصریح کرد: کمتر کسی فکر می‌کند که این انقلاب روزی در برابر نظام‌های کفر زانو بزند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول