اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

موج بیداری اسلامی ملت‌ها را علیه استبداد به طغیان وامی‌دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: موج بیداری اسلامی و گستردگی آن سبب می‌شود تا طغیان ملت‌ها علیه استبداد و استکبار شکل بگیرد.

موج بیداری اسلامی ملت‌ها را علیه استبداد به طغیان وامی‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی عصر امروز در همایش انقلاب اسلامی و نقش آن در بیداری اسلامی اظهار داشت: با حرکت‌هایی که امروز در اکثر کشورهای جهان مشاهده می‌کنیم نشانه‌های خوب و آشکاری از وحدت و هماهنگی امت اسلامی در سرنگونی رژیم‌های فاسد به چشم می‌خورد که اگر تداوم پیدا کند نقشه ظالمانه آنها برملا می‌شود.

وی با یادآوری این‌که فرعونیان زمان در برابر هجمه‌های سنگین تبلیغاتی و کورکورانه تزویر و ریا وادار به تسلیم شده‌اند، تصریح کرد:‌ ملت‌های آزادیخواه دنیا به تبعیت از نهضت ملت ایران رستاخیز عظیمی را به پا کردند که آثار آن را در بسیاری از کشورها مشاهده می‌کنیم.

قیاسی گفت: در این آشفته بازار نظام‌های استبدادی کافران و جاهلان زمان به برخی شیطنت‌ها در کشورهای همسایه روی آوردند تا شاید وجهه مسلمانان را خراب کنند اما حرکت پلید آنها و ماهیتش برای همه مشخص است.

این مسئول با مذموم خواندن حرکت شنیع سربازان آمریکایی در به آتش کشیدن قرآن کریم در یکی از پایگاه‌های نظامی آمریکا در افغانستان خاطر نشان کرد: ملت‌های مسلمان هرگز به احدی اجازه نمی‌دهند به ساحت مقدس قرآن، نبی مکرم اسلام و اهل بیت اهانت کنند چرا که قرآن کتاب بیداری و سنت رسول‌الله و کلام روشنگر هدایت است.

وی در ادامه سخنان خود به نقش زنان به این بیداری اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: آن چه که در راهپیمایی‌ها مشاهده می‌کنیم حفظ عفت و حجاب از سوی زنان و همچنین حرکت غرورآفرین از سوی مردان با غیرتی است که هیچ وقت اجازه ندادند کوچک‌ترین انحراف به صفوف وحدت‌آفرین امت‌ها خدشه وارد کند.

به گزارش فارس، امام جمعه بیله‌سوار در مورد فراگیر شدن اسلام در دنیا اشاره کرد و گفت:‌ دنیای امروز یک بار دیگر از جنایت خسته شده و به آستانه معنویت روی آورده است.

قیاسی گفت:‌ در غرب تلاش می‌شود به وسیله وهابیت، القاعده و طالبان با انواع تهمت‌ها چهره اسلام مخدوش و بیشتر توده‌های مردم به ویژه قشر تحصیل کرده به اسلام روی آورده‌اند و اسلام‌گرایی در اوج حرکت‌های امت‌ها است.

وی در پایان سخنان خود افزود: در این موج‌آفرینی و برخی شیطنت استکبار جهانی علیه امت‌های اسلامی بصیرت و آگاهی لازم است تا مبادا صفوف به هم فشرده مسلمانان دچار غفلت و نارسایی شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول