اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه استان بوشهر:

بیداری اسلامی در اعماق آمریکا و اروپا نفوذ کرده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه استان بوشهر گفت: بیداری اسلامی از منطقه خاورمیانه فراتر رفته است و در اعماق آمریکا و اروپا نفوذ کرده است.

بیداری اسلامی در اعماق آمریکا و اروپا نفوذ کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان محمد رضایی در اجتماع عظیم بسیجیان دهقاید اظهار داشت: بسیج و سپاه همواره در پیشبرد اهداف نظام آماده و مهیا بوده و هستند و در برابر تمام توطئه‌ها حاضر و آماده هستند.

وی افزود: ولایت‌مداری مهم‌ترین ویژگی بسیجیان ایران اسلامی است و همواره در تبعیت از فرامین ولایت فقیه پیشتاز هستند و هر زمان که رهبری معظم انقلاب اراده کند آماده فداکاری و جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطر نشان کرد: دشمنان در 30 سال اخیر توطئه‌های زیادی برای تضعیف ایران اسلامی تدارک دیده‌اند که هر بار با بصیرت و بینش مردم مومن و انقلابی و بسیجیان ولایت‌مدار شاهد خنثی شدن توطئه‌های دشمنان هستیم.

رضایی به اهمیت انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم در عرصه‌های دفاع از نظام هیچ زمان کوتاهی نکرده‌اند و این رمز ماندگاری و تثبیت انقلاب است و این بار نیز این امر محقق می‌شود و شاهد درصد بالای مشارکت مردم خواهیم بود.

وی با اشاره به جریان‌های فعال در انتخابات مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: امروز مهم‌ترین نکته در جامعه داشتن بصیرت و بصیرت‌بخشی است.

این مسئول با بیان اینکه روح و پوسته بیداری اسلامی، استکبارستیزی است اضافه کرد: بیداری اسلامی از منطقه خاورمیانه فراتر رفته است و در اعماق آمریکا و اروپا نفوذ کرده است.

رضایی یادآور شد: برگزاری باشکوه انتخابات موجب افزایش اعتبار نظام اسلامی است و اطمینان داریم این انتخابات با حداکثر مشارکت انجام می‌شود و سیلی محکمی به دشمنان داخلی و خارجی زده می‌شود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول