اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان:

امواج بیداری اسلامی قلب آمریکا و اروپا را نشانه رفته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: امواج بیداری اسلامی که در منطقه ایجاد شده قلب آمریکا و اروپا را نشانه رفته است.

امواج بیداری اسلامی قلب آمریکا و اروپا را نشانه رفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهری مهدوی در نشست جنبش بیداری اسلامی که ظهر امروز با حضور سازمان‎های مردم نهاد زنان و خانواده استان گلستان در فرمانداری گرگان برگزار شد، اظهار داشت: زنان در برهه‎های مختلف همواره به نحو احسن از این نظام و انقلاب همراهی داشته و دارند.

وی تصریح کرد: بانوان ایرانی در هنگام خطر و بروز هر مشکلی که در این کشور به وجود آمده با نیت‎های خیرخواهانه توانسته‎اند همراهی خودشان را برای نظام و انقلاب و احیا حقوق زنان اسلامی اثبات کنند و این مهم ضرورتی است که همواره اهمیت آن احساس می‎شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان خاطرنشان کرد: امروزه سازمان‎های مردم نهاد با توجه به ویژگی‎ها و برجستگی‎هایی که دارند در جلب اعتمادسازی و جلب فعالیت‎هایی که نقش نظارتی دارند توانسته‌اند برای جمع‎آوری، تدوین و مشکلات نظام همچنین ارجاع آن به مراجع بالادست نقش جدی در عرصه‎های بین‎المللی ایفا ‎کنند که این امر بر هیچکس پوشیده نیست.

مهدوی یادآور شد: در نظام جهموری اسلامی در گذشته‎های دور نیز نهادهای اجتماعی که رویکرد دینی و مذهبی داشتند در کشور ایران بوده و همچنان در سایه تحولاتی که در نظام ایجاد شد همچنان این نهادها برای اهداف این انقلاب تلاش می‎کنند.

وی متذکر شد: انتظار می‎رود این سازمان‎ها و نهادها در حوزه زنان و خانواده بتوانند نقش جدی در حفظ تمامیت اهداف مقدس نظام و تلاش‎هایی که در این جهت می‎شود داشته باشند تا در تبیین جایگاه و منزلت زن و خانواده نقش اساسی ایفا کرده تا ایران به‎عنوان الگویی که دین به آن تاکید کرده است برسند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول