اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافق:

حضور گسترده در انتخابات ارمغان بیداری برای کشورهای اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافق گفت: حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات، ارمغان بیداری برای کشورهای اسلامی است.

حضور گسترده در انتخابات ارمغان بیداری برای کشورهای اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام سیدجواد سلیمانی با صدور اطلاعیه‌ای همه آحاد مردم شریف بافق را به شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

در این اطلاعیه آمده است: امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی از ویژگی و حساسیت خاصی برخوردار است زیرا کشورهای اسلامی منطقه بیدار شده‌اند و همه دنیا به این انتخابات چشم دوخته‌اند و حضور باشکوه مردم در این عرصه مهم سیاسی اجتماعی نشانگر اقتدار ملی ماست و برای همه کشورهای مسلمان یک ارمغان است.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: دنیا خواهد دید ملت مسلمان و آزاده ایران فردا با حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و اسلام و مقام معظم رهبری تجدید مثیاق خواهد کرد.

امام جمعه بافق در این اطلاعیه اظهار داشته است: اکنون ایران اسلامی به کشوری قدرتمند تبدیل شده است که نه تنها معادلات و مناسبات منطقه‌ای بلکه تحولات اجتماعی و سیاسی بین‌المللی کاملاً متأثر از مواضع اصولی و عدالت‌خواهانه آن است و ظهور قدرت جدید و ناشناخته اراده مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر جهان بی‌بدیل است.

سلیمانی ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور باشکوه و تأثیرگذار در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که یکی از مظاهر مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اعلام کرد: حضور همه‌ جانبه مردم برای شرکت در این دوره از انتخابات که از حساسیت بالایی برخوردار است و بیانگر درایت و فرزانگی این ملت بوده و پشتوانه‌ای قوی برای نظام در دیپلماسی بین‌المللی محسوب شده و موجب می‌شود تا در تمام عرصه‌های حساس، حضور ایران اسلامی به عنوان وزنه‌ای سنگین و غیرقابل چشم‌پوشی محاسبه شود.

وی هم‌چنین اعلام کرد: حضور هوشمندانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان داد که هم‌چون سال‌های گذشته در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور اسلامی حضور دارند و به طور قطع این حضور را در روز 12 اسفند بار دیگر باشکوه بیشتر به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول