اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

نتیجه انتخابات امروز استمرار بیداری اسلامی در منطقه است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: نتیجه انتخابات امروز استمرار بیداری اسلامی در منطقه و کشورهای اسلامی است.

نتیجه انتخابات امروز استمرار بیداری اسلامی در منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: انسجام ملی، ایستادگی جهانی در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب، حمایت از مظلومان جهان از جمله مظلومان فلسطین، ابهت و عزت ملت ایران و اقتدار کشور در زمینه انرژی هسته‌ای و تکنولوژی‌های نوین از مهم‌ترین نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در ابعاد داخلی و خارجی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه ناامیدی دشمن یکی از بزرگ‌ترین دستاورد‌های حضور مردم در نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: امروز مردم در معرض امتحان بزرگی قرار دارند و دشمنان تبلیغات بسیار سنگینی در این زمینه به راه انداخته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه وضع قوانین و نظارت بر اجرای صحیح قانون از وظایف نمایندگان مجلس به شمار می‌رود، اضافه کرد: تاکنون کاندیداها خوب عمل کردند و هیچ گونه خلافی در تبلیغات آن‌ها صورت نگرفته است.

وی با تاکید بر اینکه پیروز این انتخابات مردم هستند، ادامه داد: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات هم حق مردم و هم تکلیف مردم است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه وظیفه مردم شرکت در انتخابات و رای دادن است، تصریح کرد: نمایندگان نیز بعد از انتخاب شدن باید به وظایف خود جامع و کامل عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه کاندیداها تاکنون رقابت خوب و سالمی با یکدیگر داشته‌اند، خاطر نشان کرد: بعد از انتخابات باید رفاقت جای رقابت را بگیرد و نباید هواداران کاندیدای انتخاب شده هواداران و خود کاندیدای انتخاب نشده را تحقیر کند.

وی با اشاره به اینکه رعایت اخلاق انتخاباتی از مهم‌ترین اصول بعد از انتخابات محسوب می‌شود، ادامه داد: کاندیداها باید بعد از پایان انتخابات و انتخاب شدن نمایندگان، رقابت‌ها را کنار بگذارند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول