اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پیشوا:

حضور حداکثری مردم در انتخابات امیدبخش بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پیشوا با به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: حضور باشکوه مردم علاوه بر تضمین امنیت، اقتدا و بقا انقلاب، امیدی برای کشورهای منطقه است.

حضور حداکثری مردم در انتخابات امیدبخش بیداری اسلامی است

 بهرام ستاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به حساسیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی بیش از پیش پی‌برده‌اند و می‌دانند که دشمن با همه توان و ظرفیت خود به میدان آمده تا میزان مشارکت مردم را کاهش دهد؛ آماده‌اند تا با حضور پرشور خود شکست دیگری را برای دشمن رقم بزنند.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: مردم ولایی و شهید پرور شهرستان پیشوا نیز آماده‌اند تا در روز حماسه حضور دوشادوش ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی و حضور حداکثری و دشمن شکن خود همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند سیلی سختی را بر آمریکا و هم‌پیمانانش بزنند.

وی در ادامه با بیان اینکه قطعا حضور حداکثری مردم ضامن امنیت، ارتقا،‌ اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ حضور پرشور مردم در این انتخابات به امیدی برای دوستداران انقلاب و کشورهای مسلمان منطقه و یاس و ناامیدی دشمنان تبدیل می‌شود.

ستاری حضور در صحنه مردم و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری را دو بال پیشرفت و تعالی ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: در 33 سال گذشته در عرصه‌های مختلف مردم با بصیرت در صحنه حضور یافته و همه توطئه‌های دشمن را با حضور و نقش‌آفرینی خود خنثی کردند.

فرماندار شهرستان پیشوا در ادامه علل حساسیت‌های انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برشمرد و تاکید کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نخستین انتخابات بعد از فتنه سال 88 است که همه اجانب و دشمنان انقلاب اسلامی در این برهه دست به دست هم دادند که حضور حداکثری و طعم شیرین حضور 40 میلیونی را به کام مردم تلخ کنند و به‌دنبال ایجاد خلل در بین مردم و مسئولان بودند.

وی ادامه داد: دشمن تمام تلاش خود را کرد که انتخابات ایران را فرمایشی تلقی کند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نبود.

ستاری همچنین تاکید کرد: نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نخستین انتخابات برای بعد از بیداری اسلامی است و حضور پرشور مردم در انتخابات علاوه بر اینکه سبب امنیت، بقا و اقتدار ایران اسلامی می‌شود امیدی برای ملت‌هایی است که به‌ تازگی از چنگال پادشاهان ظلم و جور رهایی یافته‌اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز کشورهای منطقه به ایران چشم امید بسته‌اند و بی‌شک حضور پرشور مردم نقش بی‌بدیلی در انقلاب مردم این کشورها دارد.

فرماندار شهرستان پیشوا در پایان تصریح کرد: بی‌شک ملت غیور ایران اسلامی با توجه به این حساسیت‌ها و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری ضمن تجدید میثاق مجدد خود با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری با حضور خود حماسه‌ای دیگر را در تاریخ ایران به ثبت می‌رسانند و سبب یاس و ناامیدی کامل دشمن می‌شوند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول