اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/158

خلخالی: کاندیداها پس از انتخابات فضای دلسردی ایجاد نکنند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان سمنان از همه کاندیداها و هواداران آنها خواست تا پس از برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به هیچ وجه فضای دلسردی در جامعه ایجاد نکنند.

خلخالی: کاندیداها پس از انتخابات فضای دلسردی ایجاد نکنند

علی‎رضا خلخالی امروز در حاشیه جلسه جلب مشارکت‏های مردمی برای حضور در انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان؛ به تخلف انتخاباتی و تبلیغاتی برخی از کاندیداها اشاره کرد که متاسفانه در هر دوره‏ای پس از اعلام نتایج انتخابات روی می‏دهد و در گذشته نیز شاهد آن بودیم.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان اضافه کرد: کاندیداهای انتخاباتی باید پس از انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی فضایی را ایجاد نکنند که دلسردی در مردم ایجاد شود.

خلخالی در پایان سخنان خود یادآور شد: کاندیداها نباید با رفتن به این سو، زمینه رقابت را در فرصت‏های آتی و سال‏های بعد برای خود و جامعه محدود سازند.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان در ادامه سخنان خود نقش معتمدان محل و موثران جامعه را در شهرستان‏های استان سمنان بسیار مهم توصیف کرد و از آنها خواست تا در راه جلب مشارکت مردم همت گمارند.

خلخالی تاکید کرد: در برهه کنونی که کشور در آماج حملات دشمن قرار دارد، همه باید با هم تلاش کنیم و دست در دست یکدیگر دهیم تا زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس نهم فراهم شود.

وی نقش کاندیداهای انتخاباتی و نامزدهای تعیین صلاحیت شده در شهرستان‏های مختلف استان سمنان را در جلب مشارکت حداکثری مردم برای حضور در پای صندوق‏های اخذ رای حائز اهمیت دانست.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان بیان کرد: کاندیداهای انتخاباتی باید با ایجاد شور و نشاط در زمان تبلیغات که فردا صبح پایان می‏یابد، فضا را به سمت و سوی گرم شدن تنور انتخابات بکشانند.

خلخالی بیان کرد: نامزدهای انتخاباتی باید رقابتی سالم و قانونمند داشته باشند و از هر گونه تخلف و سخن نامربوط بپرهیزند.

وی تصریح کرد: امروز همه باید بر اساس موازین قانونی برخورد و رفتار کنند تا دشمن حساب کار دستش بیاید و فکر نکند نظام اسلامی ضعیف است.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان افزود: اگر محور کارها در تمام بخش‏ها چه از نظر اجرای انتخابات و چه از لحاظ تبلیغات کاندیداها و طرفداران آنها قانونی باشد، مردم از هر سلیقه و گرایشی که باشند، در انتخابات مجلس نهم شرکت می‏کنند.

خلخالی بیان کرد: رفتار صحیح در نهایت به انتخاب کاندیدای اصلح توسط مردم می‏انجامد و آینده نظام با این اقدام تامین خواهد شد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول