اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان یزد:

نخبگان در کنار مردم حضوری گسترده در انتخابات داشته باشند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان استان یزد از نخبگان این استان خواست تا در کنار سایر اقشار مردم حضوری گسترده در انتخابات 12 اسفند داشته باشند.

نخبگان در کنار مردم حضوری گسترده در انتخابات داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی بنیاد نخبگان استان یزد، حبیب زارع اظهار داشت: ملت بصیر ایران با حضور باشکوه خود در انتخابات 12 اسفند، تمام معادلات و آرایش دشمنان را بر هم می‌زنند.

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه نخبگان استان یزد برای شرکت در این حماسه 12 اسفند عنوان کرد: با نگاهی به شرایط داخلی و چنگال گرگ‌صفتان خارجی بر حلقوم ملت برای فشردن شریان‌های اقتصادی و عبور پرغرور ملت از بحران فتنه 88، وقت به هم ریختن مجدد آرایش و حیله‌های دشمن است.

وی از نخبگان یزدی خواست: همراه با  ملت ایران بار دیگر باید با حضور گسترده خود در صحنه‌ سرنوشت‌‌سازی برای این نظام شرکت کنند و آرایش و توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده نظام را بر هم بریزد.

زارع افزود: اینک وقت آن رسیده است که ملت فهیم و بصیر ما به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و وصایای امام و شهیدان  به ویژه شهیدان علم و فناوری کشور، صورت‌بندی و آرایش جدید دشمن در صف‌آرایی علیه ملت را با شرکت گسترده خود در انتخابات مجلس نهم به هم بریزد.

رئیس بنیاد نخبگان استان یزد یادآور شد: مردم با حضور مسئولانه خود، بستر تداوم خروش و قهر انقلاب علیه آمریکا و هم‌پیمانانش در داخل و موج فزآینده بیداری اسلامی در خارج و به ویژه کشورهای منطقه را فراهم می‌سازند و بار دیگر عملا نشان می‌دهند که این امت فریاد رسای امام راحل خود است که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

وی در ادامه تاکید کرد: نظام سلطه امروز در یمن انتخابات نمایشی و فرمایشی به صورت تک نامزدی برگزار می‌کند اما این نظام به بن‌بست رسیده و امروز فریاد رسای ملت‌های مسلمان را در جهان و خاورمیانه و همسایگان ایران را می‌شنود که در بحرین، یمن، عربستان، پاکستان و به ویژه در افغانستان و در کنار پایگاه آمریکایی‌ها پرچم آمریکا را به آتش می‌کشند و همه فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

زارع یادآور شد: استکبار جهانی با تمام این احوال، همچون غریق، متمسک به هر حربه‌ای از جمله کمک کانون‌های قدرت و ثروت می‌شود تا بر روند انتخابات ایران تاثیرگذاری و ایجاد چالش کند که مردم ما نیز چون گذشته با بصیرت خود تمام این دسیسه‌ها را ناکام خواهند گذاشت.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول